Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، واتس اپ تصمیم دارد قابلیت «تماشای یک باره» را از امروز فعال کند. با کمک این قابلیت ویدئوها و تصاویر چت پس از باز شدن توسط دریافت کننده، حذف می‌شوند. کاربر می‌تواند هنگام ارسال عکس یا ویدئو، کلید «۱» را در سمت چپ دکمه «ارسال» فشار دهد تا پیام‌های او به حالت «تماشای یک باره» ارسال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریافت کننده چنین پیام‌هایی می‌تواند به راحتی ببیند محتوای ارسالی پس از یک بار تماشا حذف می‌شود. بنابراین کاربر بهتر است از این ویژگی برای ارسال پیام برای مخاطبانی استفاده کند که مطمئن است آنها از محتوا اسکرین شات نمی‌گیرند.

مارک زاکربرگ در ماه ژوئن ارائه این ویژگی را تأیید کرد و البته طبق وب سایت WaBetaInfo قابلیت مذکور به مدت یک ماه به طور آزمایشی عرضه شده بود.

به گفته واتس اپ می‌توان از این ویژگی برای ارسال محتوای حساس استفاده کرد مانند رمز شبکه وای فای.

کد خبر 5273416 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: واتس آپ شبکه اجتماعی عکس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری فضایی حاکمیت سایبری طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی شرکت دانش بنیان گوگل نوآوری تحقیقات علمی حکمرانی فضای مجازی اینترنت روسیه کاربران اینترنت فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلم آیپد به قابلیت‌های سرفیس مجهز شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قابلیت فشاری که به قلم‌های نسل جدید اپل افزوده شده‌است، قدرت انتخاب آبجکت‌های مختلف را فراهم می‌کند. همچنین با چرخاندن قلم می‌توانید، اندازه جوهر را تغییر دهید.

قلم جدید همچنین از «Find My Tracking» نیز پشتیبانی می‌کند. همچنان در کنار iPad Air و iPad Pro شارژ می‌شود و ویژگی‌های آشنای نسل دوم مانند HOVERING را ارائه می‌کند.

قابلیت Hover، آیپد را قادر می‌سازد تا زمانی که نوک قلم اپل پنسل در فاصله ۱۲ میلیمتری آن قرار گرفت، آن را شناسایی و درک کند. به این ترتیب پیش نمایشی از محل برخورد این گجت را پیش از برخورد نوک قلم به صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد.

منبع: techopedia

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904016

دیگر خبرها

  • قلم آیپد به قابلیت‌های سرفیس مجهز شد!
  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیونی به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • (ویدئو) زن افغان فعال حقوق بشر زلمی خلیلزاد را غافلگیر کرد
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است
  • مشاهده جوجه تیغی عظیم‌الجثه در خیابان‌های شیراز + ویدئو
  • ایمیل‌ها کدام ویژگی‌های شخصیتی را افشا می‌کنند؟
  • آزمایش عمومی دستیار کوپایلت ویندوز ۱۱ موقتاً متوقف شد