Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صدور احکامی سرپرست شبکه بهداشت و درمان و سرپرست دانشکده پرستاری الیگودرز منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ طی احکامی از طرف محمد رضا نیکبخت رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،مسعود کریمی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان الیگودرز و پرویز افروغ به عنوان سرپرست دانشکده پرستاری الیگودرز منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این  عبدالله ملاطاهری و   سعید فروغی این مسئولیت ها را بر عهده داشته اند.

ماشالله نعمتی فرماندار  الیگودرز در حاشیه معرفی  سرپرست جدید شبکه بهداشت درمان  سرپرست جدید دانشکده پرستاری و مامایی  این  شهرستان گفت: دستگاه های فرهنگی در لرستان و مردم نباید شیوع کرونا را بخاطر به طولانی شدن مدت  شیوع ویروس منحوس کرونا ،عادی انگاری کنند و پشتوانه ی مسئولین و دانشگاه علوم پزشکی لرستان باشند تا بتوانیم از پیک سخت پنجم هم عبور کنیم.

اوافزود:آنچه که در توان داشته باشیم در خدمت دکتر مسعود کریمی هستیم و انتظار داریم با توجه به تجربیات ارزنده ایشان بهتر از گذشته بتوانیم در عرصه سلامت  ،عمل کنیم و گردش این ویروس را متوقف کنیم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتصاب الیگودرز بهداشت ودرمان دانشکده پرستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر گفت: با تلاش و پیگیری کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر، یک مرکز غیر مجاز که در خصوص ارائه خدمات پوست، تزریق ژل و بوتاکس و مزوتراپی فعالیت می‌کرد به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و مهر و موم شد.
دکتر سید مهدی حسینی افزود: وسایل و تجهیزات در مرکز غیرمجاز یادشده پس از طی مراحل قانونی با دستور مقام قضائی و با حضور نماینده اداره اماکن، کارشناسان بهداشت محیط و امور حقوقی، ضبط و به منظور صیانت از سلامت مردم، متخلفان این مرکز به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت