Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@22:21:34 GMT

خداحافظی مسعود شجاعی با تراکتوری‌ها

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۹۱۲۵

خداحافظی مسعود شجاعی با تراکتوری‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود شجاعی، کاپیتان سابق تیم‌ملی فوتبال و تراکتور با به اشتراک گذاشتن پستی اینستاگرامی از پرشور‌ها خداحافظی کرد تا رسما جدایی‌اش از این تیم را اعلام کند.

شجاعی در قسمتی از متن این پست اینستاگرامی نوشته است: داستان دوست داشتن و علاقه دوطرفه ما موقتا به پایان رسید و متاسفم که نتوانستم چند ماه اخیر را هم در خدمت تیم و شما باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل عدم حضور شجاعی در چند ماه اخیر از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و اختلافی که بر سر چینش تیم در این رقابت‌ها با خطیبی پیدا کرد، بود. البته شجاعی تنها کسی نبود که بر سر این موضوع با خطیبی اختلاف داشت و دژاگه هم همراه هم‌بازی‌اش در تیم‌ملی بود. به همین دلیل دژاگه و شجاعی پس از لیگ قهرمانان آسیا دیگر برای تراکتور به میدان نرفتند.

همچنین احتمالا پس از جدایی حاج‌صفی و حالا شجاعی باید دژاگه را هم یکی دیگر از ستاره‌های جدا شده از تراکتور به حساب آورد. با این اوصاف دیگر هیچ کدام از کاپیتان‌های تیم‌ملی در تراکتور حضور ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسعود شجاعی تراکتور فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر

با مشاهده تصاویر ثبت شده در رسانه‌های چینی مشخص می‌شود، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا حین ورود به چین نه تنها با استقبال سردی روبرو شد، بلکه خداحافظی سردی نیز داشت و تنها سفیر آمریکا در چین او را بدرقه کرد.

بر اساس گزارش رسانه ها، هیچ یک از مقامات چینی به بدرقه وزیر امور خارجه آمریکا را در فرودگاه پکن نرفتند و فقط نیکلاس برنز سفیر آمریکا در چین رئیسش را بدرقه کرد.

آنتونی بلینکن اخیراً به چین سفر کرد ولی از همان دقایق اولیه حضور او در چین باعث سردرگمی کارشناسان شد. به ویژه، گارلند نیکسون، کارشناس علوم سیاسی، در مصاحبه با ایزوستیای روسیه اشاره کرد که بسیار می‌گوید که وزیر امور خارجه به شانگهای وارد شد، نه به پکن.

این موضوع به دلیل عدم اهمیت سفر بلینکن برای رسانه‌های چینی بود که پوشش چندانی به عمل نیاوردند.

نیکسون خاطرنشان می‌کند که یک پروتکل دیپلماتیک می‌تواند نشان دهنده عدم احترام مناسب به هیئت آمریکایی باشد. این کارشناس تاکید می‌کند که پروتکل دیپلماتیک برای چین بسیار مهم است و این کشور از آن برای بیان اظهارات سیاسی استفاده می‌کند.

علاوه بر این، در فیلم ملاقات بلینکن پس از ورود به چین، بینندگان متوجه شدند که مراسم به اصلاح استقبال از او بدون پروتکل‌های دیپلماتیک یعنی بدون فرش قرمز و یک هیئت بزرگ استقبال کننده چینی برگزار شد.

 به نظر می‌رسد مقامات چینی می‌دانستند بلینکن با چه هدفی به این کشور سفر کرده است. چرا که او در دیدار با همتای چینی خود طبق معمول زبان تهدید و امر و نهی علیه پکن را اتخاذ کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل کافه بین‌الملل

دیگر خبرها

  • مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!+ فیلم
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی