Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه حفظ سلامت مردم برای جریان مذهبی، هیئتی و متدین یک امر مهم است، گفت: پارسال این دغدغه وجود داشت که باتوجه به فضای محرم و آیین عزاداری سیدالشهدا (ع) به سلامت جمعی مردم نیز توجه اساسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه مقام معظم رهبری از رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ایام محرم پارسال از سوی هیئتی‌ها قدردانی کردند، افزود: امسال هم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و در فضای‌های باز آیین‌های عزاداری برگزار خواهد شد.

 حجت‌الاسلام حقانی تصریح کرد: تبعیت هیئتی‌ها از شیوه‌نامه‌ها موجب افزایش اعتماد کادر بهداشتی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: از مدت‌ها قبل تیم کارشناسان تبلیغات اسلامی و وزارت بهداشت وارد بازنگری شیوه‌نامه‌های پارسال شدند و اکنون اولویت برگزاری آیین‌های عزاداری، در فضا‌های باز و با استفاده از ماسک، عنوان شده است.

او بیان کرد: همچنین امسال با مدیریت ورود و خروج استفاده از طبل و سنج و پخش نذورات به صورت بیرون ممنوعیت ندارد.

او بیان کرد: شعار امسال در ایام محرم "نسل به نسل در پناهت هستیم" و "زیر علمت امن‌ترین جای جهان است" هستند و روضه‌های خانگی ممنوع، اما روضه‌های خانوادگی و برگزاری مراسم در حیاط خانه‌ها قابل برگزاری است.

حجت الاسلام حقانی تصریح کرد: سعی ما بر این است که هیئتی تعطیل نشود و همه هیئت‌ها برنامه‌های‌شان را با رفع نواقص انجام دهند و برگزاری مراسم با نام‌نویسی در سامانه بیرق امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عزاداری محرم تبلیغات اسلامی شیوه نامه شیوه نامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان

رضا احسانی زاده جانشین حوزه مقاومت بسیج کارگری امام صادق (ع) سمنان گفت: این مراسم اولین یادواره شهدای کارگری و کارخانه های سمنان است که در قالب که در راستای کنگره ۳ هزار شهید استان برگزار شد.

در این‌مراسم‌ از تعدادی از کارگران‌ و خانواده شهدای کارگر تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • اسرائیل در حال آماده شدن برای اعزام هیئتی به قاهره است
  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود