Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دکتر شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: به لحاظ رنگ بندی با توجه به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا چه در حوزه سرپایی و چه بستری، تمام نقاط استان در مرحله بسیار پرخطر و بحرانی قرار گرفته است و رنگ تمامی شهرستان‌های استان قرمز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بر اساس اعلام آخرین وضعیت رنگ بندی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، وضعیت شهرستان‌های بن، سامان، کوهرنگ، خانمیرزا و لردگان از رنگ نارنجی به قرمز تبدیل شد.

بیشتر بخوانید

فوت ۷ نفر دیگر بر اثر کرونا در چهارمحال و بختیاری

دکتر شیرانی با اشاره به ویژگی‌های بارز ویروس نوع دلتا اضافه کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی شرط لازم است، اما کافی نیست.

او ادامه داد: بهترین راه پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، رعایت فاصله اجتماعی و کاهش مراودات انسانی است.

دکتر شیرانی گفت: امکان گسترش ویروس نوع دلتا در فضا‌های باز نیز وجود دارد و حتی اگر هر دو طرف ماسک زده باشند و حتی در کسانی که واکسن زده و یا قبلا به بیماری کرونا مبتلا شده اند امکان ابتلا مجدد به این بیماری وجود دارد.

او افزود: علی رغم رعایت موازین بهداشتی درصد اندکی احتمال گسترش بیماری وجود دارد لذا بهترین روش پیشگیری از ابتلا به کرونا، کماکان رعایت فاصله اجتماعی، استفاده دقیق و صحیح از ماسک و پرهیز از شرکت در تجمعات و تراکم‌های انسانی بویژه در محیط‌های سربسته است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا اواسط هفته آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
قطره از ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری