Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@02:29:58 GMT

دادستان جیرفت از معدن مس سرگز بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۷۳۸۴

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت استان کرمان همراه مدیرکل صمت جنوب در راستای رفع موانع تولید و تحقق سیاست‌های قوه قضاییه در حمایت از تولید از معدن مس سرگز (اسفندقه) بازدید کرد. خبرگزاری میزان - حسین سلامی، دادستان جیرفت در استان کرمان حمایت از سرمایه گذاران به منظور توسعه اشتغال و تحقق رونق تولید را امری ضروری و مهم برشمرد و بیان کرد: معدن مس سرگز (اسفندقه) زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر را فراهم کرده و از این رو رفع مشکلات این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بازدید مشکلات این معدن در حوزه تامین سوخت مورد نیاز مورد پیگیری و رسیدگی قرار گرفت.
سلامی تاکید کرد: حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برمبنای قانون و با توجه به تاکیدات ریاست قوه قضاییه انجام می‌شود. بیشتر بخوانید: بازدید بازرس‌کل استان هرمزگان از خط تولید شرکت دانش‌بنیان چوب بتن الکا   انتهای پیام/ برچسب ها: بازدید حمایت از تولید دستگاه قضایی کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازدید حمایت از تولید دستگاه قضایی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، همزمان با سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، دادستان کل کشور به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضائی در شهرستان میناب حضور پیدا کرد.

دادستان کل کشور در شهرستان میناب ابتدا با ادای احترام به مقام شامخ شهدا به گلزار شهدای میناب رفت و سپس از شعب دادگستری میناب بازدید و نیز از اداره ثبت اسناد، پارکینگ خودروهای توقیفی آنامیس، اداره زندان، مرکز مانیتورینگ شهرداری بازدید کرد و با پرسنل دادگستری میناب به گفت‌وگو نشست.

دادستان کل کشور در حاشیه این بازدیدها گفت: مواردی که در این بازدیدها مورد تاکید و پیگیری قرار گرفته، بحث تعیین تکلیف خودروهای توقیفی است.

وی گفت: هیأتی در دادستانی کل کشور به منظور پیگیری و تعیین تکلیف سریع‌تر خودرو و کالاهای توقیفی و کالاهای اموال تملیکی تشکیل شده است.

همچنین دادستان کل کشور از کشفیات و دستاوردهای نیروی انتظامی هرمزگان بازدید و از اقدامات نیروی انتظامی این استان در مبارزه با کالای قاچاق قدردانی کرد.

دادستان کل کشور با اشاره به سامانه پایش تصویری در نیروی انتظامی، استفاده از این سامانه را برای مشاهده محل دقیق وقوع جرم و کاهش تصادفات مؤثر دانست.

کد خبر 6095247

دیگر خبرها

  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • سفر دادستان کل کشور به میناب
  • آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس مانده است
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت