Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دریادار دوم ستاد مهدی شعبان نژاد ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران با اشاره به اهمیت رسانه در دنیا، اظهار کرد: امپراطوری رسانه در دنیا به دنبال نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی جامعه و فعالیت رسانه‌هایی که در تدارک فراهم سازی خوراک فکری برای جهان در جهت ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند خبرنگاران رسالتی مهم بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر شعبان نژاد با تاکید بر اینکه نقش مهم و گسترده رسانه‌ها بر هیچکس پوشیده نیست، ادامه داد: اقداماتی که رسانه‌های دنیا علیه جمهوری اسلامی تحت عنوان جنگ نرم راه انداخته‌اند گسترده است اما وظیفه ما در برابر این هجمه گسترده این است که پدافند مناسب را در برابر حملات رسانه‌ای دشمنان در اختیار داشته باشیم که این مهم بر عهده اصحاب رسانه است.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات از اصحاب رسانه به غلط به روابط عمومی یاد می‌شود، تصریح کرد: جنگ نرم و مقابله رسانه‌ای با هجمه‌های فرهنگی دشمن از رسالت‌های خبرنگاران است.

امیر شعبان نژاد با اشاره به اینکه خبرنگاران سربازان فضای رسانه هستند، گفت: خبرنگاران باید رسالت خود را به نحو احسنت اجرا کنند تا علاوه بر خنثی سازی نقشه‌های دشمن در فضای رسانه، برای جوانان میهن نیز بسترهای لازم آموزشی و رسانه‌ای و خوراک مناسب فکری اسلامی را برای جوانان فراهم سازند.

در پایان از جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان گیلان تجلیل شد.

کد خبر 5276648

منبع: مهر

کلیدواژه: روز خبرنگار نیروی دریایی مهدی شعبان نژاد ویروس کرونا شورای شهر ماه محرم محرم 1400 روز خبرنگار بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا واکسن کرونا کرمانشاه اردبیل خطبه های نماز جمعه گرگان ایلام رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جشنواره امتنان که با محوریت تجلیل و تقدیر از جامعه کارگری و شهدای کارگر برگزار شده بود، اظهار کرد: کارگران اگرچه در مقاطع متفاوت با تلاش و همت در راستای اهداف کشور فعالیت کردند، اما حضور جامعه کارگری در دوران پرافتخار دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست.

وی افزود: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به عملیات وعده صادق بیان کرد: برای نخستین مرتبه کشور ما میدان دیپلماسی و عمل را در یک جا قرار داد و آرزوی دیرینه ۷۶ ساله دنیای اسلام و آرزوی مظلومان را محقق کردیم.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: رزمندگان میدان را خالی نکردند و با دستان پرقدرت خود به دشمن نشان دادند که ما پیروز می‌شویم، چرا که با همه ظرفیت‌های موجود پای کار هستیم و این فقط یک عملیات محدود است.

وی خاطرنشان کرد: روزی تمامی دنیا می‌گفتند به ایران سلاح نفروشید، امروز همه دنیا را بسیج کرده‌اند که از ایران سلاح نخرید، این نشان می‌دهد که همگی با تمام قوا و همت خود برای ایستادگی نظام جمهوری اسلامی تلاش کردیم و از این همت همچنان ادامه دارد.

کد خبر 748868

دیگر خبرها

  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود