Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران خطاب به زاکانی گفت: برای تحقق بودجه 1400 و درآمدهای پایدار شهر فکر ویژه ای داشته باشید تا هم کسری بودجه و درآمدهایی که برای شهرداری متصور است تامین شود.

به گزارش برنا؛ حبیب کاشانی، عضو شورای شهر تهران در جریان دویمن جلسه از ششمین دوره شورا پس از استماع برنامه علی رضا زاکانی گزینه تصدی شهرداری تهران گفت: من هم به نوبه خود از زحمات اعضای شورای پنجم و شهردار تهران آقای حناچی تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشکر بعدی از همه عزیزانی است که در راستای انتخاب شهردار به ما کمک کردند و برنامه خوبی ارائه کردند هم برای ما گره گشا بود و هم برای آقای زاکانی و شهردار تهران که اگر بر این مسند نشستند بسیار گره گشا خواهد بود و خیلی از این دوستان خود را خرج کردند و آمدند و به نوبه خودم از تک تک آنها سپاسگزارم.

حبیب کاشانی خطاب به زاکانی گفت: اولین بحث من این است که بودجه 99 با 1400 هشتاد درصد اختلاف دارد و دوستان ما بودجه را 62 هزار میلیارد تومان پیش بینی کرده اند و تا امروز تقریبا 55 هزار میلیارد محقق نشده است و فکر می کنم با توجه به اینکه ما در ابتدای 6 ماهه سال هستیم شما باید در این زمینه فکر ویژه ای داشته باشید تا هم کسری بودجه و درآمدهایی که برای شهرداری متصور است تامین شود و خود باور دارم در تهران درآمدهای خوبی وجود دارد و باید این درآمدها پایدار شود.

عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: بحث حمل و نقل عمومی توجه ویژه ای را می طلبد. جان مردم و کرونا است و از یک طرف معیشت مردم با مشکل روبه‌رو است و از یک طرف باید از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

او گفت: برای هر کیلومتر مترو هزار تا هزار و 200 میلیارد تومان هزینه نیاز است و نیازمند این هستیم که بسیاری از واگن‌ها آپدیت و قطعات عوض شوند اگر نیاز باشد هزار واگن وارد شود نیازمند منابع خارجی است که باید توسط دولت و مجلس تامین شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: با طبع روان و مهربانی که دارید بدنه شهرداری حتما از شما بیشتر استفاده خواهد کرد و حتما امروز یک اطمینان خاطر از این تریبون که بلندگوی مردم تهران است به همکاران ما در شهرداری تهران داده شود که اینجا در شهرداری فضای تخصصی است و ما از این فضا استفاده خواهیم کرد.

حبیب کاشانی در ادامه سخنان خود خطاب به زاکانی یادآور شد:  به عنوان نماینده مردم قم در مجلس و دو دوره نماینده مردم تهران در مجلس، طراز شما یک طراز ملی شده است و این طرازها در انتخاب شما به عنوان گزینه اصلی موثر بوده و انتظار داریم از بودجه عمومی کشور و با توجه به تعاملی که شما با نمایندگان مجلس و دولت دارید بتوانیم از این مبالغ که حق مسلم تهران است استفاده کنیم. خواهش می‌کنم مثل همیشه در جذب این منابع تلاش داشته باشید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حبیب کاشانی شورای شهر تهران شهرداری تهران اعضای شورای شهردار تهران بودجه کسری بودجه شهرداری شورای اسلامی شهر تهران حمل و نقل حمل و نقل عمومی مترو دولت و مجلس شورای شهر نماینده مردم مجلس نماینده مردم تهران نمایندگان مجلس دولت حبیب کاشانی شهرداری تحقق بودجه درآمدهای پایدار شهر داشته باشید شهر تهران ویژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۰۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم کلنگ زنی اولین پارک بانوان شهریار بعد از ظهر شنبه با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهریار، علی ملکی شهردار شهریار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از معاونان شهرداری در شهرک امیریه برگزار شد.

فرماندار شهریار در این مراسم به اهمیت و نیاز شهر پارک بانوان پرداخت و گفت: جامعه اسلامی توجه ویژه ای به نقش بانوان در حوزه‌های مختلف همسرداری، فرزندآوری و فعالیت در اجتماع دارد لذا در این راستا فراهم سازی ایجاد روحیه نشاط و ارتقا سرانه ورزشی این قشر تأثیرگذار نیز امری حیاتی است.

علیرضا فاتحی نژاد ادامه داد: حضور زنان در تمامی حوزه‌های مختلف جامعه چشمگیر و انکارناپذیر است، زمانی که انتظار حفظ حریم و استمرار حضور مؤثر زنان جامعه را داریم باید بستر لازم برای ارتقای روحیه شور و نشاط در جامعه ایجاد گردد و توسعه اماکن مخصوص بانوان یکی از این بسترهاست که نیازمند توجه ویژه مسئولین و شهرداری‌ها و شوراها است.

وی افزود: کلنگ زنی پارک ویژه بانوان نیز ضرورتی بود که به همت شهرداری شهریار و با پشتیبانی اعضای محترم شورای شهریار انجام یافته و امیدواریم در مهلت مقرر شاهد افتتاح این پارک باشیم.

فرماندار شهریار ضمن تبریک پیشاپیش روز ملی شوراها به اعضای شوراهای اسلامی شهرستان اضافه کرد: شوراها به معنای واقعی تجلی مشارکت مردم هستند چرا که با انتخاب خود مردم برای محقق نمودن مطالبات مردم تلاش می‌کنند.

فرماندار شهریار در ادامه با تبریک روز کار و کارگر و هفته بزرگداشت معلم خاطرنشان کرد: کارگران نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در پویایی جامعه دارند و مطمئناً در شهرستان شهریار نیز برنامه‌هایی جهت گرامیداشت کارگران و فرهنگیان و معلمان عزیز خواهیم داشت.

شایان ذکر است پارک بانوان امیریه در زمینی به مساحت ۱۹ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان در داخل پارک امیریه شهریار به همت شهرداری و شورای اسلامی شهریار کلنگ زنی صورت گرفت و طبق اعلام شهرداری در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6090424

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد