Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:39:22 GMT

بسیجیان پاکدشتی فعال در طرح شهید سلیمانی تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۱۲۸۹

بسیجیان پاکدشتی فعال در طرح شهید سلیمانی تجلیل شدند

سرهنگ پاسدار رضا امجدی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای طرح شهید سلیمانی بیش از هزار و ۴۰۰ نفرروز به منظور بیماریابی، دریافت تست کرونا و پایش اطرافیان افراد مبتلا با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس در کنار کادر درمان همکاری و مشارکت داشتند.

وی از پایش ۲۲ هزار نفر در این طرح خبر داد و افزود: بسیجیان و نیروهای جهادی از ۵ روز تا ۱۲۰ روز با هماهنگی و همکاری شبکه بهداشت، پایش اطرافیان مبتلا به ویروس کرونا را در دستور و اولویت خود قرار دادند که پیوند خوبی بین بسیج و کادر درمان شکل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امجدی با اشاره به افزیش روز افزون واکسیناسیون در سراسر کشور گفت: با توجه به افزایش تعداد افرادی که مورد واکسیناسیون قرار می‌گیرند، ممکن است که نیروهای موجود جوابگوی مراکز تجمیعی نباشند از این رو، سپاه ثامن‌الحجج (ع) پاکدشت آماده است تا نیروهای بسیجی و تمامی پایگاه‌ها، حوزه‌ها و سوله‌های صالحین و امکانات اولیه جهت تبدیل به پایگاه واکسیناسیون را در اختیار شبکه بهداشت قرار دهد.

وی افزود: ویروس کرونا تهدیدی برای دنیا و کشور ما است که با هوشیاری و دقت نظر رهبر معظم انقلاب و دانشمندان ایرانی، این تهدید به فرصتی برای خودباوری و حمایت و کمک مردم از یکدگیر تبدیل شد.

فرمانده سپاه ثامن‌الحجج شهرستان پاکدشت با توجه به سفارش رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک‌های مومنانه و رزمایش همدلی تصریح کرد: سپاه ثامن‌الحجج شهرستان در هشت مرحله کمک‌های مومنانه نزدیک به ۶۰ هزار بسته معیشتی به صورت متمرکز و بیش از ۱۲۰ هزار بسته نیز به صورت غیرمتمرکز توسط مردم و خیرین تهیه و بین نیازمندان شهرستان توزیع کرده است.

وی از توزیع بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه در این ایام خبر داد و افزود: به صورت متمرکز ۶۴ سری جهیزیه و به صورت غیرمتمرکز ۳۸ سری جهیزیه تهیه و بین جامعه هدف توزیع شده است.

امجدی اضافه کرد: بازسازی ۲۴ باب منزل مسکونی، توزیع ۴۶ هزار پرس غذای گرم به شکل متمرکز و ۶۰ هزار پرس به صورت غیر متمرکز، اهدای ۷ هزار ۵۰۰ کارت هدیه جهت خرید لوازم‌التحریر، تهیه دارو و خرج بیماران و ذبح قربانی از دیگر اقداماتی بود که از زمان شیوع کرونا توسط سپاه ثامن‌الحجج شهرستان انجام گرفته است.

پاکدشت با بیش از ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ورامین فاصله گذاری اجتماعی پاکدشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ورامین ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ورامین فاصله گذاری اجتماعی پاکدشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در خانوک

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت