Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم‌ جعفری سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، ضمن تبریک به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت: ما از سوی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی روز خبرنگار را به همه عزیزان عرصه خبرنگاری و رسانه تبریک می گوییم، کانون دانشگاهیان مفتخر است که در چنین روزی از همه خبرنگاران عزیز و صادقی که در کنار مردم ایستاده اند و با انعکاس درست اخبار و خواسته های مردم پل ارتباطی بین مردم و دولتمردان هستند و سعی می‌کنند با طرح و شناسایی مسائل و ارائه تحلیل‌های درست و صادقانه، پیوسته کمک حال مردم باشند، قدردانی کند و به این عزیزان که با مشکلات بزرگی که وجود دارد چشم ملت و ناظران بسیار خوبی هستند‌، خدا قوت بگوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از نظر ما خبرنگاران مصداق بارز ناظرانی هستند که خداوند متعال در قران به آنها می فرمایند شما کارتان را انجام دهید، خداوند، رسول خدا و مومنان بر کارهای شما نظارت دارند. 

این استاد دانشگاه گفت: خبرنگاران دیده‌ی بینا و روشنگر مردم هستند و در همه صحنه‌ها و در سخت‌ترین شرایط و در روزهای انقلاب اسلامی و روزهای مجاهدت‌های ملت در روزهای دفاع مقدس، در سال‌های ابتدایی انقلاب و در شرایطی که دشمنان به واسطه گروهک های مختلف بر این کشور تحمیل کردند، و در شرایط سخت جنگ فرهنگی و شبیخون فرهنگی و جنگ نرم و‌‌‌‌.... حضور فعال و تاثیرگذار داشتند.

جعفری تاکید کرد: خبرنگاران در طی سال های مختلف به ویژه در سال‌های اخیر که ملت ایران به دلیل مبارزه با اردوگاه شیطان و شیطان صفتان دچار تحریم‌های اقتصادی شدند و سختی های زیادی را تحمل کردند، در کنار مردم بودند. دشمنان به قول خودشان قصد داشتند با این تحریم‌های مقاومت ملت را بشکنند و البته مقاومت ملت ایران نه تنها نشکست بلکه ملت ما مجاهدت کرد و با مال و جان و آبروی خودشان  از انقلاب دفاع کردند و خبرنگاران و رسانه های صادق در این نبرد سخت کمک حال مردم بودند.

جعفری تاکید کرد: خبرنگاران عزیز در صحنه‌های مختلف حضور داشتند و نباید فراموش کرد که حتی در عرصه انتخابات اخیر ایران و پیروزی بزرگ ملت که در مقابل چالش بزرگ دشمنان برای عدم حضور در انتخابات ایجاد کرده بودند باز هم رسانه‌ها و خبرنگاران بودند که در این نبرد روشنگری کردند و ملت بزرگ ما با این روشنگری در مقابل شیاطین و مزدوران داخلی و خارجی ایستادند.

سخنگوی کانون دانشگاهیان در پایان ضمن گرامیداشت یا شهدای خبرنگار و رزمندگان و ایثارگران خبرنگار گفت: کانون دانشگاهیان بار دیگر 17 مرداد را به همه خبرنگارانی که در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، امنیتی، اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و غیره که به طور تخصصی برای کمک به مردم و پیشرفت انقلاب تلاش می‌کنند تبریک عرض می کند و برای این عزیزان آرزوی توفیق دارد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه دفاع مقدس انتخابات دشمنان کانون دانشگاهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد که در مسجد ملااسماعیل برگزار شد، با اشاره به اینکه حجاب یک مسئله شخصی و فردی نیست، افزود: رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است و آنان می‌خواهند نوجوانان و جوانان ما را گمراه و نسبت به دین بی تفاوت کنند.

وی افزود: بدخواهان این مرز و بوم همواره نواقص و مشکلات را بزرگنمایی می‌کند تا با ایجاد تفرقه به اهداف شوم خود برسند.

امام جمعه یزد تأکید کرد که توطئه‌های مستمر دشمنان نظام اسلامی به فضل خدا و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه‌ای ناکام مانده و نظام در همه عرصه‌ها سرافراز است.

وی با اشاره به اقدامات بازدارنده فرزندان این ملت در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: شجاعت و ایستادگی نیرو‌های مسلح در برابر دشمن نیازمند تقدیر و شکرگزاری است.

ناصری با گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: کارگر‌ها یک رکن اقتصاد و کار در کشور هستند و باید در جامعه رشد کنند. با همکاری و همراهی شرکت‌های دانش بنیان و فعالان اقتصادی می‌توانیم در حوزه‌های مختلف خودکفا شویم.

وی همچنین روز معلم را گرامی داشت و تصریح کرد: معلمان نقش مهمی در تربیت دینی دانش آموزان بر عهده دارند و باید نسبت به این مسائل احساس مسئولیت کرده و کتاب‌های شهید مطهری را در زمینه‌های مختلف مطالعه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: شهید مطهری یک دانشمند و عالم برجسته و دلسوز و دغدغه‌مند مردم بود و زمینه سازی بزرگ برای پیروزی انقلاب اسلامی انجام داد.

دیگر خبرها

  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • رژیم صهیونیستی در کف میدان شکست خورده است
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • شکست‌خوردگان،پشت نقاب تحریم
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است