Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، قهرمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان را در جام حذفی تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، در متن پیام تبریک افشین حیدری آمده است:

"شما جوانان برومند با اتحاد و همدلی و تلاشی بلاوصف موفق شدید با برد شیرین و غرورآفرین دل مردم شریف خوزستان و هواداران فهیم استان را شاد کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یقینا دعای خیر مردم خوزستان و هواداران پرشور از ابتدای لیگ و در تک تک بازی ها بدرقه تان بوده است و این موفقیت ارزشمند با حمایت‌های بی دریغ شرکت صنایع فولاد  و همدلی شکل گرفته بین مدیرعامل باشگاه، کادر فنی و اعضای تیم میسر شد که جای بسی قدردانی دارد.

بنده نیز به عنوان خادم جامعه ورزش و جوانان استان خوزستان این برد شیرین و صعود به لیگ قهرمانان آسیا را خدمت جامعه ورزش و جوانان استان و مدیرعامل محترم باشگاه، سرپرست، کادر فنی، بازیکنان و سایر اعضای تلاشگر تیم فولاد و هواداران پرشور و فهیم این تیم، تبریک عرض می نمایم.

افشین حیدری 
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان"

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال فولاد خوزستان افشین حیدری ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۳۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید.

این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران اسلامی، با قاطعیت به‌ دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.

اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادر فنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6091339

دیگر خبرها

  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو