Web Analytics Made Easy - Statcounter

جرارد پیکه اذعان کرد که بعد از جدایی لیونل مسی، بارسلونا دیگر تیم سابق نخواهد بود.

جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا معتقد است که از دست دادن لیونل مسی روی ترکیب تیم اثرگذار خواهد بود و اذعان کرد که خیلی از بازیکنان تیم تحت تأثیر جدایی او قرار گرفته اند.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، بعد از پیروزی 3-0 بارسلونا مقابل یوونتوس در جام خوان گامپر، پیکه گفت:

وقتی بهترین بازیکن دنیا را از دست می دهید، دیگر آن جادو و استعداد سابق را نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک بازیکن هجومی مهم را از دست دادیم، که گل ها و پاس گل های زیادی برای تیم به ارمغان می آورد اما باید همچنان جنگنده بمانیم و رقابت کنیم. امروز یکی از آن روزهای خوب نیست. می دانستیم که روزی چنین اتفاقی خواهد افتاد، اما روی تیم تأثیر گذاشت؛ مخصوصاً روی برخی از ما که سال ها در کنار او بازی کرده بودیم. مردم مصمم هستند تا بار دیگر از روی سکوها بازی تیم را تماشا کنند. ما هم واقعاً می خواهیم خوب عمل کنیم.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با ادموند بزیک: علی کریمی اروپا متولد می شد، توپ طلا می گرفت علیرضا ابراهیمی با پرسپولیس توافق کرد دبل استقلال در شکست در فینال جام حذفی پرواز لیونل مسی به سوی فرانسه برای شرکت در تست پزشکی پاری سن ژرمن اشک های لیونل مسی پیش از آغاز کنفرانس خبری در مورد جدایی از بارسلونا / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال که در سال‌های پایانی دوران فوتبال خود راهی اینتر میامی آمریکا شده، هنوز عملکرد درخشانی دارد. او علی‌رغم خروج از فوتبال اروپا همچنان در تیم ملی آرژانتین حضور دارد و کسی نمی‌داند که چه زمانی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به تازگی تصویر جالبی از مسی در بازی FC۲۴ منتشر شده که او در سن ۴۷ سالگی هنوز مشغول بازی است. اتفاقی که هواداران مسی علاقه زیادی به رخ دادن آن دارند!

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899961

دیگر خبرها

  • گل دوم لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-2 اینتر میامی)
  • گل لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-1 اینتر میامی)
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • اردوغان: در برابر نابودی فلسطینی‌ها سکوت نخواهیم کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • عکس‌| لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏