Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@23:31:16 GMT

هدیه ظریف به وزیر خارجه روسیه + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۰۱۰۰

هدیه ظریف به وزیر خارجه روسیه + تصاویر

به گزارش جماران؛ محمد جواد ظریف مجموعه‌ای از کتاب «راز سر به مهر » را به وزیر خارجه روسیه هدیه داد. 

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان مجموعه ای از کتاب تازه منتشر شده « راز سر به مهر»  با موضوع برجام را به سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه تقدیم کرد .

مجموعه ۶ جلدی کتاب «راز سر به مهر» به نویسندگی محمد جواد ظریف ،علی اکبر صالحی، سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی منتشر شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش ایسنا در مقدمه معرفی این کتاب که توسط انتشارات موسسه  اطلاعات منتشر شده ، آمده است : مجموعه «راز سر به مهر » گزارشی  توصیفی و مستند دباره روند یکی از مهم‌ترین پرونده های تاریخ ایران  است که می کوشد  قرائت ایرانی از برهه‌ای مهم در سرنوشت معاصر را به تصویر بکشد . انگیزه تدوین این  مجموعه حاصل ارزیابی روایت‌ها گزارش هایی بود که طرف‌های مقابل« بیشتر آمریکایی ها» به نشر و ترویج آن طی  دو دهه اخیر مبادرت کردند ،آنها تلاش داشتند اذهان   را بسازند و تاریخ را آنگونه که خود می خواهند گزارش کنند.

 

 

گردآوری این توسط سید علی موجانی انجام شده است .

عناوین  شش جلد  کتاب مجموعه  راز سر به مهر که  گزارشی ایرانی  از روند مذاکرات هسته ای  و برجام است به ترتیب عبارتند از کتاب اول  «توافق موقت ژنو»، کتاب دوم «از توافق موقت تا اتاق نگارش» کتاب سوم «جدال بر سر متن» کتاب چهارم «فصل سرد و سخت مذاکرات» کتاب پنجم «تولد برجام» و در آخر کتاب پنجم به اضافه یک «پیوست ها» است .

 

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 سرگئی لاوروف محمدجواد ظریف کتاب برجام سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 راز سر به مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا

«آنتونیو تاجانی» وزیر امور خارجه و معاون نخست وزیر ایتالیا امروز (شنبه) دستور احضار «الکسی پارامونوف» سفیر روسیه در ایتالیا را در پی تصمیم برای انتقال شرکت تابعه روسی «آریستون» به «گازپروم» صادر کرد.

به گزارش ایسنا، روز جمعه «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه فرمانی مبنی بر انتقال شرکت‌های تابعه روسی «آریستون» (Ariston) و «بی‌اس‌اچ هاسجریت» (BSH Hausgerate) آلمان به مدیریت موقت شرکت «گازپروم هاوس‌هولد سیستمز» (Gazprom Household Systems) امضا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آنتونیو تاجانی با بیان اینکه این وزارتخانه با بروکسل و آلمان هم همکاری دارد، گفت: «به دبیرکل وزارت امور خارجه دستور دادم سفیر روسیه در ایتالیا را احضار کند. دولت خواستار شفاف‌سازی در مورد موضوع ملی شدن "گروه ترمو آریستون" است.»

شرکت گازپروم به‌عنوان مدیر موقت این دو کسب و کار ایتالیایی و آلمانی عمل خواهد کرد.

روسیه دارایی‌های تعدادی از شرکت‌های غربی را از زمان شروع جنگ در اوکراین تحت «مدیریت موقت» قرار داده است و این اقدامات را به‌عنوان تلافی اقدامات سایر کشورها علیه تجارت روسیه قلمداد می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • کرملین: روسیه و چین فشارهای غرب را تحمل می‌کنند
  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • پکن: ایالات متحده مانع توسعه چین می‌شود