Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم انلاین لرستان: سعید فتوحی افزود: باید هرچه سریعتر کارگروهی برای بررسی روند پیشرفت پروژه و رفع مشکلات و موانع موجود با حضور مسئولین مربوطه در شهرداری و ناظر و پیمانکار  تشکیل شود.
وی ادامه داد: همه اقدامات باید در موعد مقرر و طبق نقشه ای که قبلا با پیگیری خود ما در حوزه مدیریت سرمایه گداری شهرداری تهیه شده  پیش رفته و از این پس بنده شخصا  به طور مستمر بر روند عملیات اجرایی پروژه نظارت خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فتوحی با اشاره به عقب افتادگی حوزه شهری خرم آباد نسبت به مراکز دیگر استانها و لزوم تلاش برای جبران این فاصله، تصریح کرد: شهرداری خرم آباد باید از حالت سنتی خارج شده و به سمت جذب سرمایه گذاری و رفع موانع آن حرکت کند.
 
 
وی افزود: با توجه به مشکلات مالی شهرداری و بدهیهای کلان موجود راهی جز تشویق و جذب سرمایه گذاری نداریم به همین دلیل توسعه سرمایه گذاری اولویت کاری مدیریت شهری جدید خواهد بود
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: توسعه سرمایه گذاری در خرم آباد سعید فتوحی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس کل دادگستری استان در دومین جلسه ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه چند کارگروه تخصصی برای اجرایی کردن شعار سال تشکیل شده است گفت:وظیفه کارگروه تسهیل وستاداجرایی اقتصادمقاومتی دادگستری باید روی این موضوع متمرکزشوند که موانع ومشکلات بخش تولید باید قبل از ورود ظرفیت‌های مردمی برای سرمایه گذاری شناسایی وبر طرف شوند چرا که موانع علاوه بر هدررفت وقت باعث ازبین سرمایه افراد می‌شود واز طرفی برای بقیه سرمایه گذاران ناامیدی ایجاد می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حجت الاسلام اسدالله جعفری با بیان این موضوع که استان اصفهان با داشتن ۱۰ هزار واحدصنعتی وتولیدی قطب صنعت کشور است افزود: تعدادی از این واحد‌های صنعتی مشکلاتی دارند که یا مربوط به بانک‌ها ویا امور مالیاتی و فرایند صدور مجوز‌ها است لذا بررسی مسائل ومشکلات واحد‌های تولیدی در جلسات تنها می‌تواند مشکل تعدادی را حل کند بنابراین باید بصورت مسئله محور آنها را دنبال کرد تا مشکل خیلی از واحد‌ها برطرف شود.

دیگر خبرها

  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان