Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@06:55:36 GMT

پیکر ارشا اقدسی هنوز به ایران منتقل نشده است

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۳۰۰۱

پیکر ارشا اقدسی هنوز به ایران منتقل نشده است

خانواده ارشا اقدسی با صدور اطلاعیه کوتاهی اعلام کردند که پیکر این بدلکار هنوز به ایران وارد نشده است.

به گزارش ایسنا، خانواده ارشا اقدسی که همراه با بعضی از دوستان این بدلکار این روزها در لبنان به سر می برند، اعلام کردند که پیکر ارشا اقدسی به دلیل یکسری قوانین اداری و مسائل فرودگاهی هنوز به ایران منتقل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعیه قرار است پیکر او در چند روز آینده به ایران منتقل شود و مراسم خاکسپاری نیز متعاقبا از سوی خانواده و دوستان او اعلام خواهد شد.

ارشا اقدسی بدلکار سینما و تلویزیون کشورمان در جریان همکاری با یک پروژه سینمایی خارجی در بیروت، روز چهارشنبه ششم مرداد ماه به هنگام ضبط صحنه ای مربوط به چپ کردن ماشین دچار حادثه ای سنگین شد و در بیمارستانی در بیروت تحت درمان قرار گرفت.

او به تشخیص پزشکان به مدت چند روز به خواب مصنوعی برده شد اما از آنجا که علایم حیاتی اش به شدت کاهش پیدا کرده بود، امکان عمل جراحی میسر نشد و این بدلکار جوان که متولد سال ۱۳۶۱ بود، سرانجام روز سیزدهم مرداد ماه درگذشت.

بر اساس وصیت او به خانواده اش قرار است اعضای بدن او اهدا شود.

خانواده و بعضی دوستان نزدیک ارشا اقدسی که بعد از وقوع این حادثه به بیروت رفته بودند، همچنان در این شهر به سر می برند تا مراحل لازم برای انتقال پیکر ارشا اقدسی به ایران طی شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ارشا اقدسی بدلکار سینما ارشا اقدسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم در حین ترک صحنه عملیات ضد صهیونیستی در شهر رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی با پخش تصاویری از این تصادف افزود که خودروی حامل بن گویر در اقدامی غیرقانونی از چراغ قرمز عبور کرد و باعث بروز سانحه رانندگی شد که بر اثر آن خودرو حامل وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی واژگون شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
  • درگیری مار غول‌پیکر با یک مارمولک بزرگ؛ کدام مغلوب شد؟ (فیلم)
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • پاکسازی پارک جنگلی النگدره و ناهار خوران گرگان به همت طبیعت دوستان
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد