Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:08:32 GMT

خانه کشتی در شهرری احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۶۵۳۴

خانه کشتی در شهرری احداث می‌شود

حسین یوسف زاده روز سه شنبه در آیین قدردانی از خبرنگاران شهرستان ری گفت: با توجه به اختصاص اعتبار برای احداث خانه کشتی شهرری منتظر تحویل زمین از سوی شهرداری منطقه ۲۰ هستیم.  

وی سرانه وزرشی شهرستان ری را ۵۳ سانتیتمر اعلام و خاطرنشان کرد: استاندارد این سرانه در کشور یک متر است که امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده، کمک دهیاران و بخش خصوصی به استاندارد کشوری برسیم، البته همکاری خبرنگاران برای تحقق این مهم حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول از خبرنگاران خواست برای بسط و توسعه ورزش شهرستان ری در کنار ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان باشند و با انتقادهای سازنده و پیشنهادهای راهگشا ورزش شهرستان را به جایگاه واقعی خود برسانند.

یوسف زاده افزود: تغییر و تحولاتی در هیات های ورزش داشتیم و خواهیم داشت و نظرم بر حضور افراد متعهد، کاردان و بااخلاق در راس هیات های ورزشی است، زیرا این رویه سه سال دیگر نتیجه خواهد داد.

وی بابیان اینکه در المپیک امسال توکیو پنج ورزشکار از شهرستان ری حضور داشتند، تاکید کرد: با برنامه ریزی های هدفمند شمار حضور ورزشکاران این شهرستان در المپیک آینده به ۲ برابر کنونی افزایش خواهد یافت.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری اضافه کرد: مجموعه ورزشی قیامدشت که پنج هزار نفری بود به دلیل‌ تعریض خیابان و معابر به سه هزار نفر کاهش یافت و مصوبه احداث مجموعه را از اداره کل گرفتیم و قرار است بزودی تحویل شهرداری قیامدشت گردد تا آن را به اتمام برسانیم.
این مسئول یادآور شد: هم اکنون ۱۹۶ باشگاه ورزشی خصوصی و دولتی در شهرستان ری فعال هستند و در دوره جدید مدیریتی ۵۰ مجوز فعالیت برای باشگاهها گرفتیم.

در پایان این نشست از خبرنگاران شهرستان ری قدردانی شد.

برچسب‌ها شهرستان ری وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی شهرستان ری وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال