Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی محمد فرهادی در دومین نشست شورای مسکن خراسان جنوبی ضمن قدردانی از اقدامات دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح اقدام ملی، اظهار داشت: شتاب‌بخشی به پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن، هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

وی بیان کرد: طرح اقدام ملی مسکن، طرح ویژه‌ای در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در بحث تامین مسکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهادی با تاکید بر این که مسکن مهمترین نیاز هر خانواده است، تصریح کرد: دغدغه همه مسوولان در حوزه‌های متولی، رفع این اصلی‌ترین نیاز مردم به ویژه در اقشار کم‌درآمد است.

وی گفت: با تعاملات و هماهنگی‌های بیشتر، شاهد پیشرفت این پروژه در استان خواهیم بود.

 دومین نشست شورای مسکن استان که با حضور تمام اعضا برگزار شد، ۹ موضوع گزارش دستگاه‌های خدمات‌رسان درخصوص برنامه زمان بندی و اقدامات اجرایی عملیات زیربنایی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن، تعیین تکلیف هزینه جابجایی خطوط آب و برق در طرح ۷۹ هکتاری طبس و بررسی قیمت پیشنهادی آماده سازی سایت مزبور، بررسی مسایل و مشکلات شرکت تعاونی مسکن مرکز آموزش ۰۴ پادگان بیرجند، تعیین تکلیف متقاضیان پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن و بررسی دستورالعمل مربوطه با عنایت به درخواست اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، تعیین تکلیف تخفیف ۲۵ درصد هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی پروژه‌های طرح اقدام ملی در شهر بیرجند، تسریع در صدور اسناد تک برگی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن، گزارش بانک مسکن در خصوص افزایش تسهیلات پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن از ۱۰۰ میلیون به ۲۵۰ میلیون تومان و اعمال تخفیف ۵۰ درصد هزینه‌های نظام مهندسی مطابق تفاهم‌نامه‌ پروژه‌های اقدام ملی توسط سازمان نظام کاردانی ساختمان استان را در دستور کار داشت.

همچنین اقدام ثبت اسناد در راستای تفکیک اسناد سایت‌های طرح اقدام ملی مسکن ظرف ۲۰ روز آینده، پیگیری مطالبه استان مبنی بر افزایش تسهیلات مسکن ظرف ۲۰ روز آینده و نیز اعمال تخفیف ۵۰ درصدی هزینه‌های نظام مهندسی توسط سازمان نظام کاردانی ساختمان از مهمترین مصوبات این نشست بود.

برچسب‌ها بیرجند طرح اقدام ملی مسکن خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند طرح اقدام ملی مسکن خراسان جنوبی بیرجند طرح اقدام ملی مسکن خراسان جنوبی پروژه های طرح اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۲۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد

داود شایقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این اعتبار برای پروژه های مهم و زیربنایی استان اردبیل به صورت نقدی به حساب دستگاه های اجرایی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور واریز شده است.

وی خاطرنشان کرد: این منابع با پیگیری های هفتگی استاندار اردبیل از تهران و عنایت سازمان برنامه و بودجه به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل نیز به صورت جدی پیگیر جذب این منابع بود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل بیان کرد: ۱۶ هزار میلیارد تومان نیز به صورت سرجمع به حساب وزارتخانه های بهداشت، راه و شهرسازی، نیرو و بنیاد مسکن و نوسازی مدارس توسط سازمان برنامه و بودجه کشور به خزانه داری کشور ابلاغ شد که امیدواریم دستگاه های اجرایی اردبیل با پیگیری مستمر سهم خود را از این منابع دریافت کنند.

شایقی ادامه داد: در جلسه اخیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان استاندار اردبیل از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا با پیگیری سهم استان گزارش خود را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل اعلام کنند.

وی به تخصیص های ابلاغ شده از سوی سازمان برنامه و بودجه به خزانه داری کشور تا دوم اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: برای توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر یک میلیارد تومان و احداث بیمارستان نجف زاده نیز ۵ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل افزود: پروژه عظیم راه آهن اردبیل مراحل پایانی خود را سپری می کند و با هدف تکمیل این پروژه ریلی مهم ۶۰۰ میلیارد تومان منابع اختصاص یافته است.

شایقی تصریح کرد: بیشترین تخصیص منابع بعد از راه آهن مربوط به توسعه بزرگراه هاست که محور سه راهی مشگین به سه راهی سربند و بزرگراه مشگین شهر به اردبیل هر کدام ۲۵ میلیارد تومان منابع دریافت می کنند تا شاهد تکمیل و یا سرعت اجرایی این پروژه ها باشیم.

وی اظهار کرد: برای تکمیل تونل حیران ۴۰ میلیارد تومان، بزرگراه اردبیل – سرچم ۵۰ میلیارد تومان، راه کلور – درام ۹ میلیارد تومان و بهسازی محور رضی – امیرکندی – گرمی – بیله سوار ۱۵ میلیارد تومان اعتبار اخیرا ابلاغ شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل افزود: برای تاسیسات فاضلاب شهر اردبیل ۴۰ میلیارد تومان و تاسیسات فاضلاب شهر پارس آباد ۲۵ میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه و ابلاغ به خزانه داری تخصیص می یابد.

شایقی خاطرنشان کرد: برای آبرسانی به شهر اردبیل یک میلیارد تومان و آبرسانی به مشگین شهر ۲۰ میلیارد تومان اختصاص یافت تا این طرح ها با توجه به شرایط حساس آبرسانی در فصل گرم سال به سرعت عملیاتی شود.

وی از تخصیص ۱۲۰ میلیارد تومان منابع برای تکمیل سه سد مخزنی در استان خبر داد و بیان کرد: برای سد گیوی ۸۰ میلیارد تومان، سبلان مشگین شهر ۳۰ میلیارد تومان و سد هشحین خلخال نیز ۱۰ میلیارد تومان منابع ابلاغ شده تا شاهد عملیاتی شدن این پروژه ها باشیم.

کد خبر 6088657

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • هزینه ساخت مسکن چند درصد افزایش یافته است؟
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی