Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر جمشید فولادی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص انتخاب خود به عنوان ریاست تربیت بدنی نیروهای مسلح اظهار داشت: برای انتخاب مشاغل مختلف در سطح نیروهای مسلح به سابقه افراد نگاه و در خصوص آن مطالعه می‌کنند و از آن جایی که من حدود بیش از ۲۰ سال سابقه حضور در تربیت بدنی، سابقه ریاست ۶ ساله در تربیت بدنی ارتش و همچنین قهرمانی‌های ورزشی که در دوران جوانی داشتم،  در نهایت سلسله مراتب فرماندهی به این نتیجه رسیدند که بنده عنصر مناسب‌تری برای تربیت بدنی باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بتوانم در این امر موثر باشم و قدم‌های مثبتی را نیز در این زمینه بردارم. 

وی در مورد راهکار خود در خصوص هدر نرفتن سرمایه‌های ورزشی نیروهای مسلح و بزرگترین هدف خود در جایگاه جدید تصریح کرد: طبق بررسی‌هایی که سال‌های گذشته انجام شد و با توجه به تجربه‌ای که در این زمینه بدست آوردم، همه پیشکسوتان و کارمندان نیروهای مسلح هم عقیده هستیم که دلیل اصلی این نواسانات، متکی بودن به عنصر وظیفه است. هر زمانی که تعدادی ورزشکار خوب سرباز می‌شوند،‌ در آنجا مشاهده می‌کنیم که در مدت یکی دو سال پیشرفت خوبی در آن قسمت به وجود می‌آید و با رفتن آنها افتی را مشاهده می‌کنیم.

امیر فولادی افزود: بهترین راهکار ما در این خصوص این است که بیاییم روی کارکنان خودمان سرمایه‌گذاری کنیم. یکی از برنامه‌های اصلی بنده نیز همین است. ما باید در بحث دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی نیروهای مسلح که کارکنان آن ۳۰ سال در آن حضور دارند سرمایه‌گذاری کنیم. با این کار قهرمانانی کشف می‌شوند که همیشه برای نیروهای مسلح فعالیت می‌کنند و حداقل می‌توانند تا پنج سال برای ما افتخارآفرینی کنند و باشگاه‌های ما را در اوج نگه دارند. 

رییس تربیت بدنی نیروهای مسلح درباره ورزش قهرمانی اظهار داشت:‌ همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که ورزش قهرمانی به عنوان یک قله است و باید به آن بپردازیم تا در دامنه آن ورزش همگانی توسعه پیدا کند. این موضوع به عنوان یک راهکار و راهبرد اصلی در ورزش نیروهای مسلح مد نظر است.  در حکمی هم که سرلشگر محمدحسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برای بنده نوشتند، در اولین بند آن بر روی ورزش قهرمانی تاکید کردند و اشاره داشتند که ورزش قهرمانی باعث بالا رفتن پرچم ایران و نواخته شدن سرود کشورمان در عرصه‌های بین‌المللی می‌شود. 

وی افزود: به همین دلایل ورزش قهرمانی را با جدیت پیگیری می‌کنم. البته به دنبال سیاست باشگاه‌داری نیستیم که مشکلات آن گریبان‌گیر ما شود اما حمایت می‌کنیم. برای مثال همین تیم فجر سپاسی که به لیگ برتر صعود کرده و فرصت خوبی برای ما به وجود آمده است. تیم فوتبال نیروی زمینی نیز در لیگ دو شرایط خوبی دارد. تیم پاس گرگان امسال به لیگ برتر والیبال صعود کرده است. سیاست ما این است که از این تیم‌ها حمایت شود تا حفظ شوند. 

رییس تربیت بدنی نیروهای مسلح در خصوص تیم فوتبال فجرسپاسی اضافه کرد: قصد دارم در اولین فرصت با مسوولان این تیم جلسه‌ای را برگزار کنم و در این زمینه لازم هست که با فرماندهان عزیز سپاه هم جلسه‌ای داشته باشیم. در نیروهای مسلح فرمانده تعیین‌کننده است. اگر در یک حوزه فرمانده حمایت کند، در آن بخش موفقیت حاصل و پیشرفت چشمگیری به وجود می‌آید. باید مقدورات و نقاط ضعف و کمبودها را پیدا کنیم و بعد از آن برویم سراغ این موضوع که فجر را در لیگ نگه داریم و به باقی تیم ها نیز توجه کنیم تا خود را به سطوح بالا برسانند. 

امیر فولادی در خصوص کسب مدال طلای المپیک توکیو توسط «جواد فروغی» گفت: هفته گذشته در مراسم باشکوهی از او تقدیر کردیم. لوحی با امضای سرلشگر باقری به علاوه هدایای نقدی و نفیس به این جوان ورزشکار و اخلاق مدار اهدا شد. در همان مراسم به او گفتم که این مدالی که شما بدست آوردید، مدال اخلاق بود و خداوند به دلیل تمام اخلاقیات خوبتان، این مدال را به شما داد.

رییس تربیت بدنی نیروهای مسلح افزود: فروغی به من گفت، زمانی که در مرحله مقدماتی تیراندازی کردم، بسیار نا امید بودم و فقط دعا می‌کردم که در مرحله بعدی حضور پیدا کنم و اصلا فکر نمی‌کردم که مدال طلا را بدست بیاورم. او ادامه داد که در تیرهای بعدی که نتایج خوبی بدست آوردم، دعا می‌کردم که جزو هشت نفر باشم و فکر نمی‌کردم که رکورد جهان را بشکنم. به نظر من فروغی یک پدیده بود و هیچ کسی به مدال گرفتن او فکر نمی‌کرد اما فروغی نان قلبش را خورد و دستمزد صداقت و پاکی روح خود را گرفت. او انسانی بسیار مومن، با اخلاق، بچه مسلمان و نماز خوان است. همکاران او را می‌دیدم که چقدر از او تعریف می‌کنند. جواد فروغی یک اسوه و نمونه برای ورزشکاران شد و می‌توانیم چندین نفر مثل او را داشته باشیم و این بستگی به برنامه‌ریزی ما دارد که این رشته کاربردی را گسترش دهیم.    

وی در خصوص کشف ورزشکاران دیگر که بتوانند در ورزش قهرمانی کشور مدال بگیرند، تصریح کرد: همیشه به دنبال این موضوع هستیم. باید در سبد ورزش نیروهای مسلح کشورمان خیلی بیشتر از این موارد داشته باشیم. البته نه فقط در تیراندازی بلکه در رشته‌هایی مانند دو و میدانی، شنا و قایقرانی نیز می‌توانیم سهمیه داشته باشیم و با برنامه‌ریزی می‌توان به این هدف دست رسید. 

امیر فولادی در پایان گفت: مجددا روز خبرنگار را به شما و همکاران تبریک می‌گویم و این اعتقاد را دارم که اگر هزاران هزار مدال طلای المپیک بدست آید اما اگر رسانه‌ای وجود نداشته باشد، آن مدال این ارزشی که الان احساس می‌کنیم را نخواهد داشت. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جمشید فولادی مقام معظم رهبری ستاد کل نیروهای مسلح لیگ برتر والیبال جواد فروغی جمشید فولادی جواد فروغی دوومیدانی ستاد کل نیروهای مسلح لیگ برتر والیبال مقام معظم رهبری ورزش قهرمانی داشته باشیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یمن

نیروهای مسلح یمن تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی منتشر کردند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی نیروهای مسلح یمن شب گذشته اعلام کرد پدافند هوایی این کشور یک فروند پهپاد آمریکایی «ام‌کیو-۹ »را که در حال انجام فعالیت خصمانه در آسمان استان صعده بود، با موشک مناسب سرنگون کرده است.

نیروهای مسلح یمن امروز ویدیو و تصاویری از عملیات سرنگونی این پهپاد آمریکایی منتشر کرد.

پیش از این یک مقام آمریکایی گفته بود یک پهپاد «ام‌کیو-۹ در سواحل یمن ساقط شده و تحقیقاتی در این‌باره درحال انجام است.

طبق گزارش شبکه آمریکایی ای‌بی‌سی، سه پهپاد از این نوع، از ماه نوامبر ۲۰۲۳ تاکنون در یمن ساقط شده‌اند که ارزش هر کدام از این پهپادها حدود ۳۰ میلیون دلار برآورد شده است.

سریع حدود ۲ هفته پیش اعلام کرد که نیروی دریایی ارتش به عنوان یاری به مردم فلسطین و در پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس چهار عملیات نظامی در خلیج عدن با پهپادها و موشک‌های مناسب انجام داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • انتشار تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یمن
  • مشوق‌های مهارت‌آموزی اعلام شد + جزئیات
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • اعلام آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با اسرائیل
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند