Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی امروز در نشست تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان که در محل سالن جلسات دادسرا برگزار شد، با اشاره به لزوم افزایش تعاملات و همکاری‌های بین این دو نهاد، اظهار داشت: در این راستا، اخیرا برنامه الکترونیکی شدن ارسال شکایات مردم از کلانتری به دادسرا را اجرایی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا پیش از این اگر کسی شکایتی داشت پس از آنکه آن را در کلانتری مطرح می‌کرد، باید حضورا شکوائیه خود را به همراه یک مامور به دادسرا می‌برد که در این برنامه حذف این فرآیند به شکل حضوری در دستور کار قرار گرفته، به صورتی که شکایت فرد پس از مطرح شدن در کلانتری به شکل الکترونیک به دادسرا ارجاع داده می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه کاهش ترد مردم در ایام شیوع کرونا و کاهش هزینه‌ها را از مهمترین مزیت‌های اجرایی شدن این طرح خواند و گفت: همه کلانتری‌های سطح استان موظف هستند که این طرح را اجرایی کنند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های نیروهای انتظامی استان برای حفظ امنیت شهروندان به‌ویژه در بحث سرقت‌ها، اعلام کرد: متأسفانه حدود ۷۰ درصد از سرقت‌هایی که در سطح کرمانشاه صورت می‌گیرد مربوط به معتادین متجاهر است.

کرمی یادآورشد: بر این اساس، برنامه جمع‌آوری آن‌ها از چند مدت پیش،در دستور کار قرار گرفته و بسیاری از آن‌ها در ندامتگاه‌های در نظر گرفته شده نگه‌داری می‌شوند.

وی به افزایش سرقت از اماکن و ادارات دولتی طی یک‌سال اخیر هم اشاره‌ای کرد و گفت: از نیروی انتظامی استان می‌خواهیم که گشت‌زنی در اطراف دستگاه‌های دولتی از جمله ادارات خدمات‌رسان  (شرکت آب و فاضلاب، توزیع برق و ...) را افزایش دهد.

* لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عزاداری محرم

دادستان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آمار نزاع‌های خشن در کرمانشاه، افزود: هرچند که از نظر آمار نزاع‌های خشن، درگیری‌های مسلحانه، قمه‌کشی و عربده‌کشی به نسبت جمعیت وضعیت متوسطی در کشور داریم، اما از نیروی انتظامی استان هم انتظار می‌رود که در هنگام چنین وقایعی به سرعت وارد عمل شده و مجرمین را دستگیر کند تا دستگاه قضایی هم به‌صورت ویژه با آن‌ها برخورد و به پرونده آن‌ها رسیدگی کند‌.

وی در بخش پایانی سخنان خود به آغاز دهه محرم اشاره کرد و گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و قرارگیری استان در موج پنجم شیوع این بیماری از مردم شهیدپرور و حسینی کرمانشاه می‌خواهیم که برگزاری مراسمات خود را با رعایت موازین و رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی انجام دهند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه دستگاه قضایی معتادین دادستان کرمانشاه شهرام کرمی فارس انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

سردار احمد نگهبان افزود:در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر