Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تذکری در صحن علنی مجلس امروز چهارشنبه گفت: زنجیره ارزش یک اصلاح علمی و آکادمیک است و باید به آن دقت شود. این پیشنهاد نماینده مجلس آقای صباغیان درست است، ولی نباید تغییری در بند‌های مصوبه امنیت غذایی رخ بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سلیمی در ادامه بیان کرد: دیروز در کمیسیون بررسی حقوق‌های نجومی را تصویب کردیم، ولی در حال حاضر در سفر‌های نجومی هم مواجه شده ایم.

این نماینده مجلس توضیح داد: در المپیک ۲۰۲۰ حدود ۶۵ ورزشکار از ایران اعزام شدند، ولی همراهان ۱۸۸ نفر بودند و بسیاری از این‌ها مربی و رئیس فدراسیون نبودند و باید بررسی شود این سفر‌های نجومی به چه دلیل صورت گرفته است.  

سلیمی ادامه داد: رئیس فدرسیون اسکیت و هندبال که اصلا ورزشکار در المپیک نداشته اند و  رئیس سابق دو میدانی و رئیس فدراسیون سابق تنیس و بادیگارد به چه دلیل به توکیو رفته اند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این سفر‌های نجومی در المپیک باید بررسی شود خاطر نشان کرد: باید سفر‌های نجموی بررسی شود. رئیس فدراسیون شنا بعد از دو هفته از برگشت ورزشکاران خود در توکیو مانده و توکیو گردی کرده و باید این سفر‌های نجومی در این بازی‌های المپیک بررسی شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس سفر های نجومی بررسی شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند

دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی فرنگی جهان گفت: برای شاد کردن دل مردم به دنبال کسب خوشرنگ ترین مدال در المپیک هستم.

دریافت 22 MB

به گزارش ایسنا، امین میرزازاده فرنگی کار سنگین وزن ایران و دارنده مدال طلای جهان در حاشیه رقابت های جام تختی در جمع خبرنگاران درباره کسب عنوان مرد ورزش ایران، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که این توفیق را به من داد. این عنوان تنها متعلق به من نیست و متعلق به کل جامعه کشتی است که برای اعتلای پرچم کشورمان تلاش می‌کنند.

دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: جای تشکر دارد که برای دومین سال اهواز میزبانی جام تختی را برعهده گرفته است. این میزبانی‌ها به پیشرفت بیشتر کشتی‌ استان کمک می‌کند.

میرزازاده درباره اینکه توقعات از شما در المپیک پاریس بالاست، انتظار چه مدالی از خود دارید، گفت: تلاش می‌کنم با خوشرنگ‌ترین مدال دل مردم را شاد کنم. هیچ کسی ناامید به المپیک نمی‌رود. همه بچه‌ها شرایط خوبی دارند. اردوها از ۱۸ اردیبهشت شروع می‌شود و چند ماه اردوی پرفشار داریم. امیدوارم بهترین نتایج را در المپیک کسب کنیم.

فرنگی‌کار سنگین‌ وزن ایران درباره اینکه در آستانه المپیک درخواست شما از مسئولان چیست، خاطرنصان کرد: اولین درخواست من این است که بتوانیم با آرامش تمرینات را دنبال کنیم و مسئولان با ما و فدراسیون کشتی همراه باشند. قطعا این حمایت از شهرستان و استان شروع می‌شود و به کشور می‌رسد. ما انتظار داریم این حمایت‌ها همه جانبه و یکپارچه باشد.

میرزازاده در پایان درباره کادر فنی تیم ملی گفت: رنگرز شخصی است که بدون برنامه به مسابقات نمی‌رود و قطعا برنامه‌ریزی خوبی انجام خواهد گرفت تا حضوری موفق و خوب در المپیک داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • لغو مراسم سالانه «انجمن قلم آمریکا» به دلیل تحریم نویسندگان در حمایت از غزه
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق