Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالغفور کریمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: ابراهیمی صاحب کارخانه شیر صباح گنبدکاووس یکی از خیران عزیزی است که یک دستگاه اکسیژن‌ساز به بیمارستان پیامبر اعظم اهدا کردند که این کار خیرانه بسیار قابل تقدیر است.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه گنبدکاووس از نظر کرونایی اصلا در شرایط خوبی نیست طی ده روز گذشته بیشترین آمار مبتلایان کرونا و فوتی‌ها را در سطح شهرستان گنبدکاووس داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*تعداد مبتلایان کرونا در گنبدکاووس به بیش از دو برابر رسید

فرماندار ویژه گنبدکاووس از افزایش مبتلایان به کرونا در این شهرستان خبر داد و ابراز کرد: در پیک‌های قبلی میانگین فوتی‌های شهرستان گنبدکاووس دو الی سه نفر بود که متاسفانه طی هفته گذشته میانگین فوتی‌های گنبدکاووس به شبی ۱۰ نفر افزایش یافت که واقعا نگران‌کننده است.

کریمی افزود: در دو روز گذشته ۴۴۷ نفر به کرونا مبتلا شدند در بدترین شرایط در تیرماه سال گذشته آمار مبتلایان به کرونا تعداد ۲۱۷ نفر بود در حقیقت اکنون تعداد مبتلایان کرونا در این شهرستان به بیش از دو برابر رسیده است.

 

* شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و گذاشتن ماسک به ریشه‌کن شدن کرونا کمک کنند

وی از مردم خواست تا نکات بهداشتی را رعایت کنند و تا حد امکان از منزل خارج نشوند تا این پیک را به خوبی پشت‌سر بگذاریم شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و گذاشتن ماسک به ریشه‌کن شدن این ویروس کمک کنند ستاد کرونا، بهداشت و درمان و تمام ظرفیت دستگاه‌های دولتی با تمام توان در حوزه کرونا تکلیف خودش را انجام می‌دهند.

فرماندار گنبدکاووس در خصوص تجهیزات و امکانات پزشکی و بهداشتی شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به بیمارستان‌ها و تخت‌هایی که در سطح شهرستان گنبدکاووس وجود دارد باید این خبر را بدهم که تا این لحظه تمامی تخت‌ها و بیمارستان‌های این شهرستان مملو از بیماران کرونایی است و حتی ما از ظرفیت خالی بیمارستان‌ها مانند راهروهای بیمارستان‌ها برای درمان بیماران کرونایی استفاده می‌کنیم، بیمارستان پیامبر اعظم که پایلوت بیمارستان‌های گلستان است و بیمارستان تامین اجتماعی و سایر بیمارستان‌ها مملو از بیماران کرونایی است.

*به همت نیروی زمینی سپاه پاسداران ۴ کادر درمانی به حوزه بهداشت گنبدکاووس دعوت شدند/ اهدای یک دستگاه اکسیژن‌ساز توسط یکی از خیران گنبدی

کریمی اظهار کرد: خبر خوبی که به همت نیروی زمینی سپاه پاسداران کشور با هماهنگی سپاه استان و شهرستان وجود دارد این است که صبح روز گذشته مراسم استقبال از این عزیزان را داشتیم تعداد ۴۲ نفر از کادر درمانی نیروی زمینی سپاه پاسداران اعم از پزشک و پرستار به حوزه درمان بهداشت شهرستان گنبدکاووس دعوت شدند و می‌توانند به حوزه درمان کمک کنند.

وی از اهدای یک دستگاه اکسیژن‌ساز توسط یکی از خیران گنبدی خبر داد و گفت: یکی از عزیزان خیر برادران ابراهیمی در کارخانه شیر صباح یک دستگاه اکسیژن‌ساز به بیمارستان پیامبر اعظم اهدا کردند که این کار خیرانه بسیار قابل تقدیر و ستایش است.

فرماندار گنبدکاووس افزود: ما در شرایط بسیار سخت کرونایی به سر می‌بریم اگر مردم از ماسک استفاده نکنند و پروتکل بهداشتی را رعایت نکنند قطعا وضعیت بدتری را تجربه خواهیم کرد مردم سعی کنند تا جایی که می‌توانند در اجتماعات شرکت نکنند.

 

*مشاغلی که از ماسک استفاده نمی‌کنند برخورد جدی می‌شود

کریمی خاطرنشان کرد: گروه شغلی یک که می‌توانند به کسب و کار مشغول باشند اگر از ماسک استفاده نکنند و یا خدماتی به افرادی که ماسک ندارند ارائه دهد تمام اتحادیه‌ها مکلف هستند برخورد جدی کنند و به مدت دو هفته آن مکان پلمب خواهد شد و تیم‌های نظارتی به صورت مداوم در حال رصد هستند.

وی تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی نکات بهداشتی را حتما رعایت کنند، ابراز کرد: با فرا رسیدن ایام محرم، هیئت‌های مذهبی می‌توانند مراسم‌های عزاداری ود را در یک مدت زمان معین و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنند.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

منبع: فارس

کلیدواژه: اهدا دستگاه اکسیژن ساز خیر گنبدکاووس گلستان 447 نفر مبتلا به کرونا فرماندار ویژه گنبدکاووس یک دستگاه اکسیژن ساز شهرستان گنبدکاووس بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۷۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، مهدی دهرویه روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع شعب اخذ رای ۲۰۳ شعبه برای شهر گنبدکاووس و روستاهای بخش مرکزی و ۲۷ شعبه برای بخش داشلی‌برون است.

وی اضافه کرد: از مجموع ۲۳۰ شعبه اخذ پیش بینی شده درحوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس ۱۶۸ شعبه ثابت و ۶۲ شعبه سیار است.

دهرویه یادآور شد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای ششمین بار است که به مرحله دوم کشیده شد.

فرماندار گنبدکاووس همچنین با اشاره به کسب رتبه سوم استان گلستان در مشارکت انتخابات ۱۱ اسفند پارسال، ابراز امیدواری کرد مردم این شهرستان در مرحله دوم انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.

وی ادامه داد: تلاش هیات‌های اجرایی و نظارت و عوامل برگزار کننده، بازرسی و ناظرین و نیروی انتظامی در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس، تحقق کامل راهبرد «رسام» (رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت) و رعایت عدالت است.

به گزارش ایرنا، انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای تعیین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پس از به‌ حدنصاب نرسیدن آرای نامزدها به دور دوم کشیده شد و «قرجه طیار» و «عبدالحکیم آق‌ارکاکلی» در مرحله دوم انتخابات برای کسب کرسی نمایندگی تلاش می‌کنند.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند.

شهروندان گنبدکاووس ۱۳۰ هزار و ۸۵ رای در صندوق آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ریختند.

حوزه انتخابیه شهرستان‌ گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

دیگر خبرها

  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران چیست؟
  • ماجرای گاز «خنده» در قلیان اکسیژن صحت دارد؟/ قلیان اکسیژن اعتیاد آور نیست؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد