Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی،  دکتر سید احمد هاشمی اظهار داشت: هم اکنون ۷۴۵ بیمار با علایم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی با بیان اینکه تعداد موارد ابتلا و بستری با شیب بسیار زیاد در حال افزایش است گفت: وضعیت بیمارستان های استان از وضعیت قرمز گذر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی خاطرنشان کرد: عوامل متعددی بویژه عادی انگاری، عدم رعایت مسائل بهداشتی، نزدن ماسک در مجامع عمومی و برگزاری و شرکت در دورهمی ها و مراسم عزا و عروسی و رفتن به سفر در این خصوص تاثیرگذار بوده است.

وی گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی بخصوص استفاده از ماسک در استان شدیدا کاهش یافته است.

استان خراسان شمالی که از اواخر سال ۹۸ وارد همه گیری ویروس کرونا شد، تاکنون چهار موج از این بیماری را پشت سرگذاشته و از هفته جاری وارد موج پنجم بیماری کووید ۱۹ و سویه جدید آن ویروس کرونای دلتایی موسوم به هندی شده است.

براساس آمار رسمی تا پایان موج چهارم ویروس کرونا یکهزار و ۴۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در خراسان شمالی جان خود را از دست دادند؛  این میزان فوتی از ابتدای مردادماه تاکنون نیز ۸۹ نفر بوده است.

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی بجنورد ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی محدودیت های کرونا خراسان شمالی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند

دریافت 19 MB

محمدباقر قاصری در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ۱۲۶۰ زائر در قالب ۹ کاروان از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند.

کد خبر 6096366

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • رکورد درازترین نان باگت جهان شکسته شد + فیلم
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان ۲۰۲۳ شکسته شد
  • (ویدئو) رکورد درازترین نان باگت جهان شکسته شد
  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند