Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالیکه رنگ جزیره کیش این روزها قرمز شده و وضعیت شیوع کرونا بسیار شدت گرفته و از طرفی امکانات بیمارستانی و درمانی کیش پاسخگوی این حجم از بیماران نیست و اگر تدبیری اندیشیده نشود کنترل این بیماری از دست خارج میشود مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش تنها به رزومه سازی می اندیشند. ترمینال جدید […]

در حالیکه رنگ جزیره کیش این روزها قرمز شده و وضعیت شیوع کرونا بسیار شدت گرفته و از طرفی امکانات بیمارستانی و درمانی کیش پاسخگوی این حجم از بیماران نیست و اگر تدبیری اندیشیده نشود کنترل این بیماری از دست خارج میشود مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش تنها به رزومه سازی می اندیشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترمینال جدید فرودگاه کیش یکی از پروژه های بسیار مهم این جزیره محسوب می شود اما به شرط آنکه در حال حاضر شرایطی برای استفاده از آن باشد.

در حالیکه گردشگری کیش این روزها در شرایط نامناسبی به سر می برد و شیوع کرونا امان شهروندان این جزیره را بریده آیا بهتر نیست مسئولان کیش کمی مدیر باشند نه مرید؟

شاید لازم است همانگونه که مظفری در نوروز ۱۳۹۹ برخلاف نظر ستادملی کرونا و دولت، شهرش را با درایت مدیریت کرد و درآستانه همه گیری کرونا به تقویت امکانات درمانی کیش اندیشید و علاوه بر خرید حدود ۱۴۰ تخت و تجهیزات جدید بیمارستانی، اقداماتی مناسب انجام داد و پس از آن نیز با حمایت بخش خصوصی برای کاهش هزینه های مشاغل مرتبط با گردشگری در پویشی مردمی به بخشودگی اجاره ها کمک کرد و در نهایت اگرچه باعث خشم دولتمردان شد اما در بدترین شرایط کشور باعث ایمنی شهرش و مردمش شد، اینک نیز لازم باشد مریدانی که در جایگاه مدیریت در کیش قرار دارند درپایان دولتشان برای اینکه نام نیکی به جای گذارند به جای خوش خدمتی به بالاسری‌های دولتی، همت، تلاش و بودجه سازمان منطقه آزاد کیش را صرف راهکاری برای تامین واکسن و سرعت بخشی به واکسیناسیون کنند تا با رهایی این جزیره از این وضعیت اسفناک شهروندانش هر روز شاهد داغ عزیزانشان نباشند؟؟

 

در شرایطی که ما از گردشگران داخلی بی بهره هستیم و پرواز خارجی نداریم آیا واجب است با تزریق صدها میلیارد پول بدنبال تکمیل پروژه ای باشیم که حدود یک دهه ساخته نشده و در شرایطی که مردم کیش در فشار بیماری و مشکلات اقتصادی با دشواری‌های بسیار دست و پنجه نرم می کنند و هر روز شاهد مهاجرت سرمایه انسانی از این شهر هستیم به آرامش و رفاه ساکنان و اقدامات حمایتی برای شهروندان و سپس پروژه های دیر بازده بیاندیشیم؟

آیا با تکمیل پروژه ترمینال فرودگاهی کیش، مسافران خارجی با شرایط کرونا به کیش سفر می کنند؟ چرا مسئولان کیش تلاش نمی کنند به واکسیناسیون شهری کوچک با اندک جمعیت سرعت بخشند؟

چطور کیش به واسطه کمی جمعیت در تقسیم بندی های کشوری بخش محسوب می‌شود اما در زمان واکسیناسیون سهمیه به این اندک جمعیت نمی رسد؟؟
چگونه است که رده سنی واکسیناسیون در شهرهای کشور به دهه ۶۰ رسیده اما کیش درجا می زند ؟

چگونه است که هیچ یک از مدیران کیش برای کسب سهمیه واکسن زحمتی به خود نمی دهد؟

البته که در هنگام توزیع پست های ارشد واجب‌تر است اینجا بمانند برای کسب پست‌ها و سمت ها و تلاش برای دوام در دولت جدید .

چرا که اگر جز این بود امروز آقایان مسئول بدنبال پرورش طاووس و آهو به هندورابی نمی رفتند.

آقایان مسئول:

اگر آرزویتان برای کیشوندان *شادی و نیک فرجامی* است، آنها سلامت، حیات، آرامش و اعتماد به مدیران را می‌خواهند تا اقتصادی پویا داشته باشند و بین زندگی و ترمینال فرودگاهی و پروژه های بلا استفاده فعلی، هر عقل سلیمی سلامت و حیات را بر می‌گزیند.

کمی تفکر لطفا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ علی جزینی زاده، در بازدید علی قاسم زاده، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها وناوبری هوایی ایران از فرودگاه شهدای بم افزود: روند بهسازی سطوح پروازی و سایر عملیات اجرایی در حال انجام است و از سوی پیمانکار عملیات اجرایی مقرر گردیده این پروژه در مردادماه سال‌جاری به اتمام و بهره برداری مجدد برسد.

جزینی زاده، با بیان اینکه همزمان با انجام امور بهسازی باند پروازی، عملیات پروازی فرودگاه شهدای بم قطع نشده و ادامه داشت تصریح کرد: تاکنون در این پروژه بالغ بر ٧٠ هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی انجام شده و ۴٠ تن مصالح پلیمری جهت درزگیری استفاده شده است. 

در این جلسه که با حضور معاون اداره کل بهسازی و توسعه فرودگاه ها، مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور بانیان دیماس و نماینده شرکت جهاد نصر یزد انجام شد، پروژه های عمرانی و بهسازی های در حال انجام فرودگاه شهدای بم شامل ترمینال مسافری، نمازخانه، نیروگاه برق اضطراری، ایستگاه ایمنی و آتش نشانی و معابر فرودگاهی مورد بازدید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود