Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته بحران در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ساعت 19 روز گذشته جمعه 22 مرداد در سالن اجتماعات بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد جلسه اضطراری تشکیل داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، در این جلسه که با حضور دکتر سید احمد هاشمی رییس دانشگاه و تمامی معاونین و مدیران ستادی تشکیل شد آخرین وضعیت شیوع کرونا، وضعیت بیمارستان ها و نبود تخت خالی و خستگی و کمبود نیرو های انسانی در شرایط بحرانی بوجود آمده مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی د رپایان این جلسه گفت: با توجه به افزایش تعداد بیماران، دغدغه تامین دارو، سرم و اکسیژن را برای هفته های آینده داریم.

دکتر سید احمد هاشمی اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد موارد بستری، دچار بحران تخت بیمارستانی برای بستری بیماران شده ایم.

وی بیان کرد: به منظور تحلیل وضعیت موجود و برنامه ریزی برای ارائه خدمات بهتر به بیماران، جلسه فوری با معاونین دانشگاه و مدیر بیمارستان ها برگزار شد و تصمیات خوبی اتخاذ شد تا بتوان این بحران را پشت سر گذاشت.

دکتر هاشمی با اشاره به کمبود نیروی انسانی و منابع مالی گفت: این کمبودها، فشاری زیادی را به کادر  درمان وارد کرده که آزاردهنده است.

وی سپس به کمبود تخت اشاره کرد و ادامه داد: هر لحظه امکان دارد نتوانیم بیمار بیشتری را بستری کنیم بنابراین به دنبال افزایش ظرفیت بخش های بستری بیماران کرونایی هستیم.

دکتر هاشمی درخصوص کمبود دارو، سرم و اکسیژن در استان گفت: با توجه به افزایش بیماران، طبیعتا مصرف این اقلام در استان نیز زیاد شده است؛ در حال حاضر برای پوشش بیماران کمبود نداریم ولی دغدغه تامین برای هفته های آینده را داریم که پیگیری های لازم در این خصوص در حال انجام است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرم دارو نیرو تامین کمبود کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی ضمن تشریح وضعیت آب و هوای کشور طی روز‌های پیش رو، گفت: سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا، گفت: جمعه در خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان، برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، شنبه در برخی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان، یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی از ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد، تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین تا اواسط هفته آینده روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران شنبه (۸ اردیبهشت) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی یک شنبه (۹ اردیبهشت) کمی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس‌فردا شهرکرد با کمینه ۳ و ۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۹ و ۴۰ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

منبع: ایسنا

tags # بارش باران ، آب و هوا ، اخبار هواشناسی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • خودکشی از رزیدنت‌ها به پزشکان رسیده؛ چرا دکتر سمیرا آل‌سعیدی خودکشی کرد؟/ «خودکشی پزشکان به‌مثابه یک انتحار اجتماعی است»
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • بازنگری تعاریف درجه بندی مراتع
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق