Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@06:31:07 GMT

وکلای کرمانشاه به مردم مشاوره تلفنی رایگان می‌دهند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۶۰۸۵

وکلای کرمانشاه به مردم مشاوره تلفنی رایگان می‌دهند

ایسنا/کرمانشاه رئیس کانون وکلای دادگستری کرمانشاه از آغاز طرح مشاوره تلفنی رایگان این نهاد به مردم استان خبرداد.

بهروز رستمی در نشستی خبری که امروز(۲۳ مرداد) به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد، با اشاره به خدمات رایگان کانون وکلای دادگستری کرمانشاه به مردم، اظهار کرد: از مدت ها پیش وکلای کمیسیون معاضدت این کانون روزهای دوشنبه را به ارائه مشاوره رایگان حقوقی به مردم اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: در این طرح مردم می توانند برای گرفتن خدمات رایگان مشاوره ای در ساعات اداری روزهای دوشنبه به کانون وکلای دادگستری استان مراجعه کنند.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان به تشدید شیوع بیماری کرونا در استان اشاره کرد و گفت: تلاش کردیم تا باتوجه به شرایط  موجود برای تداوم ارائه خدمات خود به مردم و کاهش ترددها، طرح  مشاوره تلفنی رایگان را اجرا کنیم.

وی افزود: دراین طرح شهروندان کرمانشاهی که مشکل حقوقی دارند می توانند طی روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر با شماره تلفن ۰۸۳۳۸۴۶۱۴۴۴ تماس بگیرند و بصورت رایگان مشاوره بگیرند.

رستمی در ادامه سخنانش از اجرای طرح واکسیناسیون وکلای تحت پوشش این کانون در استان هم خبرداد و گفت: از آنجایی که وکلا همواره در اماکن شلوغ و آلوده تردد دارند، از اردیبهشت ماه با کمک رئیس کل دادگستری استان پیگیری ها را برای تسریع در واکسیناسیون آنها آغاز کردیم.

وی اعلام کرد: در نهایت با مکاتبات صورت گرفته و همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شرایط واکسیناسیون وکلای این کانون علیه بیماری کرونا فراهم شد و به عنوان اولین کانون وکلای کشور این اقدام را اجرایی کردیم که برگ زرینی برای جامعه حقوقی استان محسوب می شود.     

 رئیس کانون وکلای دادگستری کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش بااشاره به روی کار آمدن هیات مدیره جدید کانون وکلای دادگستری استان از زمستان سال گذشته، اظهارکرد: طی این مدت تلاش کردیم تا بتوانیم درحوزه معاضدت، مشاوره های حقوقی، آموزش و... اقدامات مهمی را اجرایی کنیم.

وی افزود: در این مدت وکلای ما در ۵۰ پرونده بصورت معاضدتی و ۵۰۰ پرونده هم بصورت تسخیری ورود داشتند.

رئیس کانون وکلای دادگستری کرمانشاه با بیان اینکه طی این مدت ۳۵۰ فقره مشاوره رایگان حقوقی به مردم در مرکز کانون  وکلای استان ارائه شد، گفت: بعلاوه وکلای ما در محل دادگستری استان نیز ۳۵۰۰ فقره مشاوره رایگان حقوقی به مراجعین داده اند.

وی گفت: کانون  وکلای استان به منظور بالا بردن سطح آگاهی حقوقی مردم نیز دراین مدت برنامه های مختلفی را از طریق رسانه های استان با محوریت موضوعاتی همچون حقوق شهروندی، دادرسی عادلانه، خشونت خانگی و ... داشته است.

رستمی اضافه کرد: وکلای ما این آمادگی را دارند که در جهت افزایش فرهنگ مدارا و قانون مندی بصورت رایگان با رسانه ملی در کرمانشاه همکاری داشته باشند.   

وی در بخش دیگری از سخنانش با اعلام حمایت کانون وکلای استان از حقوق رسانه ها، گفت: طبق تفاهم نامه ای که چند سال پیش با خانه مطبوعات استان داشته ایم، درصورتی که خبرنگاری با مشکل حقوقی مواجه شود، برای او  وکیل رایگان در نظر خواهیم گرفت. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کانون وکلای دادگستری مرکز كرمانشاه مشاوره حقوقی تلفنی کانون وکلای دادگستری کرمانشاه رئیس کانون وکلای دادگستری دادگستری استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد

کامیار جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به مناسبت گرامیداشت روز روانشناس و مشاور، اظهار کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی مددجویان در عرصه‌های مختلف دارد.

وی با اشاره ارائه خدمات مشاوره گسترده و رایگان به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه، افزود: فرآیند مشاوره به‌صورت فردی و گروهی در زمینه‌های زوج درمانی، خانواده درمانی، مشاوره قبل و بعد از ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره تحصیلی و کنکوری، مشاوره شغلی، کودک و نوجوان، تشخیص و درمان اختلالات روانشناختی در سطح استان انجام می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: این فعالیت توسط ۲۴ نفر مشاور و روانشناس در مقاطع ارشد و دکتری صورت می‌گیرد.

به گفته جمشیدی، این خدمات مشاوره‌ای بر اساس نیازسنجی و شناسایی موارد مختلف برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد این استان در سطح کیفی مطلوب و قابل قبولی انجام شده و تلاش می‌شود که در سطح گسترده‌تری پیرامون رفع مشکلات و معضلات اجتماعی مددجویان ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۲۴ هزار خدمت مشاوره‌ای به مددجویان این نهاد مقدس در استان کرمانشاه ارائه شده است که همه این فعالیت‌ها به صورت رایگان و با حضور کارشناسان مجرب و با تجربه بوده است.

جمشیدی تاکید کرد: بر اساس بازخورد دریافتی اداره فرهنگی کمیته امداد، این مشاوره‌ها تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی این مددجویان در عرصه‌های مختلف داشته است و امیدواریم شاهد نتایج بهتری در سنوات آینده باشیم.

کد خبر 6091474

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال