Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@23:38:09 GMT

برخورد جدی با متخلفین در بی توجهی به مصوبات ستاد کرونا

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۷۸۲۸

برخورد جدی با متخلفین در بی توجهی به مصوبات ستاد کرونا

محمدعلی طالبی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و شرایط سخت برای همه در دو سال گذشته اظهار کرد: در این مدت هرجا مشارکت و همراهی مردم را داشتیم موفقیت حاصل شده و اگر امروز هم خود را ملزم به رعایت دستورالعمل ها و پروتکل ها بدانند می‌توان شرایط را کنترل کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم در این زمینه کمک کننده هستند و اینگونه به نظر می رسد که مردم به عمق فاجعه پی نبرده‌اند افزود: شرایط حاد استان که به رنگ قرمز است، رعایت نکردن پروتکل‌ها و ساده انگاری مردم باعث شده اوضاع کرونا در استان بد‌تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد با بیان اینکه به غیر از مشاغل گروه یک بقیه اصناف و گروه‌های شغلی از دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ تا پایان روز شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ تعطیل است ادامه داد: تردد بین استانی و ورود و خروج به شهرهای قرمز از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ تا صبح روز یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ممنوع بوده و جریمه دو میلیون تومانی در انتظار متخلفان است.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا برگزاری مراسم عزاداری در محیط‌های بسته نیز ممنوع است عنوان کرد: نظارت بر بازار باید به صورت جدی صورت گیرد و اگر واحدهای صنفی به هر بهانه‌ای پروتکل بهداشتی را رعایت نکنند، حتماً با آنها برخورد می شود.

طالبی خاطرنشان کرد: تعطیلی ادارات به منزله تشدید محدودیت‌ها و منع تردد در سطح شهرها و پرهیز از تجمعات است بنابراین با تمامی کسانی که قرنطینه را نقض یا در اجرای محدودیت‌ها اختلال ایجاد کنند، برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه برای بهبود این وضعیت چاره‌ای جز رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نداریم و این دستورالعمل‌ها روشن و شفاف است یادآور شد: شعور حسینی مقدم بر شور حسینی است و در روزهای منتهی به عاشورا و تاسوعای حسینی لازم است به صورت جدی‌تری رعایت پروتکل‌ها کنترل شود.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد مشارکت اهمال کاری استاندار یزد محمدعلی طالبی مرداد ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، فاطمی به مناسبت روز ملی شورا‌های اسلامی در نشست صمیمی با اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و شهرداران استان یزد، افزود: شهرداری با آن مجموعه عریض و طویل بدون مصوبات شورا نمی‌تواند کاری را از پیش ببرد، بنابراین توجه به شورا‌ها بسیار مهم است.
وی ادامه داد: ما هم باید به عنوان دستگاه اجرایی استان یزد، زمینه ساز و بستر تحقق مصوبات شورا‌ها را فراهم کنیم.
استاندار گفت: در سال‌هایی که گذشت مجموعه عوارضی که در قالب مالیات بر ارزش افزوده و همچنین عوارض و آلایندگی‌ها به شهرداری‌ها داده ایم، حدود ۱۰ برابر شده است.
فاطمی افزود: این حرکت می‌تواند شهرداری‌ها را برای اینکه بتوانند اقدامات عمرانی موثرتری را انجام دهند، بیشتر یاری دهد که البته در حوزه روستا‌ها هم کار‌های به زمین مانده نیز زیاد است.
همچنین در این مراسم از شورا‌های اسلامی شهر‌های یزد، مهریز، احمدآباد اردکان، مهردشت، مجومرد و بفروئیه به عنوان شورا‌های منتخب تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲