Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان با اعلام این خبر گفت: در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت با هدف ایجاد اشتغال پایدار از آغاز اجرای این طرح تا کنون تلاش کردیم با بررسی و بازدید میدانی این منابع در مسیر درست هدایت شوند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان،عباس علیزاده در جلسه مشترک کارگروه‌های اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید استان گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه انحراف در پرداخت ها از طرح‌های بهره مند از این تسهیلات که به بهره برداری رسیدند بازدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به وضعیت عملکرد بانک های عامل در خصوص پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری،حمایتی و طرح های متمم تا مرحله پنجم گفت: از ابتدای شروع طرح تسهیلات روستایی و عشایری تاکنون مبلغ 5 هزار و 156 میلیارد ریال با پیش بینی اشتغال برای 9 هزار و 795 نفر تسهیلات پرداخت شد.
علیزاده همچنین میزان تسهیلات پرداختی برای واحدهای آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا را 3 هزار و 561 میلیارد ریال برای 27 هزار 979 فقره پرونده با اشتغال مجدد برای 39 هزار و 818 نفر تا کنون عنوان کرد.
وی اضافه کرد: بررسی و تعیین تکلیف باقی پرونده های موجود در سامانه کارا جهت بهره‌مندی بنگاه های آسیب دیده از کرونا در دستور کار دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان است.
علیزاده همچنین عملکرد دستگاه‌های اجرایی در تحقق و ثبت اشتغال در سامانه رصد را از ابتدای سال تاکنون 2 هزار و 936 نفر عنوان کرد که این مقدار حاکی از تحقق 14 درصدی از کل میزان تعهد شده آن ) 21 هزار و 295 نفر) برای سال 1400 است.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان در پایان یادآور شد: با توجه به تاکید وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و پیوستن به پویش ملی شفافیت در ارایه خدمات؛ کلیه تسهیلات پرداختی با جزییات در پورتال اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان بارگذاری و به روز رسانی می شود.
ارسلان زارع استاندار گیلان نیز از جایگاه ممتاز اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری و حمایت از مشاغل آسیب دیده ناشی از کرونا به عنوان دستگاه متولی در جذب این تسهیلات ابراز خرسندی کرد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
24 اَمرداد 1400 10:29
روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان |
کد خبر : 243,507
کلیدواژه ها: سرمایه‌گذاری,اشتغال,تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری,تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان روستایی و عشایری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود

علی باقری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان "هفته کار و کارگر" نام‌گذاری شده است که در استان نیز با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف، گرامی داشته می‌شود.

او شعار هفته کارگر امسال را «مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی» عنوان کرد و افزود: هشتگ هفته کار و کارگر در فضای مجازی «پای کار ایرانیم» انتخاب شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه محور برنامه‌های هفته کار و کارگر، تکریم و پاسداشت مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های این قشر بی ادعا، اما بسیار مهم و اثر گذار در جامعه است، گفت: به‌مناسبت هفته کار و گارگر بیش از ۳۰۰ برنامه در استان با همکاری تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران و بسیج کارگری برگزار می‌شود.

باقری افزود: غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا در سراسر استان، برگزاری سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان و تجلیل از بیش از ۲۰ کارگر نمونه، گروه کار نمونه، واحد نمونه، مسئول ایمنی نمونه، خانه بهداشت کارگری برتر، برگزاری مانور ایمنی در کارگاه‌های پرخطر در سراسر استان، دیدار با خانواده شهدای کارگری، برپایی میز خدمت کارگری در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری، دیدار کارگران و نمایندگان جامعه کار و تولید استان با مسئولان ارشد استان و برگزاری یادواره شهدای کارگری استان در شهرستان سوادکوه از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان است.

او با اشاره به اینکه نیروی کار مهمترین سرمایه کشور است، گفت: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرمخاطب‌ترین گروه هدف شعار امسال بنام جهش تولید با مشارکت مردم است و برای رفع مشکلات کارگری استان تلاش می‌کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران احیای تعاونی‌ها را به عنوان یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در اقتصاد اعلام کرد و افزود: در نامگذاری سال جاری، به مقوله «مشارکت مردم» در جهش تولید توجه شده است و تاکید بر این مهم، به منزله ایجاد فرصت برای رشد تعاونی‌ها است.

باقری گفت: برای تحقق شعار سال باید از توانمندی تک‌تک آحاد جامعه و به‌ویژه بخش تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود