Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@20:32:54 GMT

اتفاق باورنکردنی درباره شهریار مغانلو و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۱۶۷۱

اتفاق باورنکردنی درباره شهریار مغانلو و پرسپولیس

پس از اتمام فصل بیستم، به صورت خودکار زمان قرارداد قرضی شهریار مغانلو با باشگاه پرسپولیس به پایان رسید و این بازیکن باید به پرتغال برمی‌گشت.

قبل از پایان فصل، مدیران باشگاه تهرانی واردعمل شدند و از سانتاکلارا خواستند تا شرایط خود برای ارائه رضایتنامه دائمی این بازیکن را اعلام کنند. در اولین واکنش، باشگاه پرتغالی اعلام کرد با مبلغی کمتر از ۵۰۰ هزار یورو حاضر نیست که قید این بازیکن را بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان زمان، پرسپولیسی‌ها متوجه شدند که با این شرایط، نمی‌توانند کاری برای بازگرداندن مغانلو انجام دهند، زیرا هزینه ۵۰۰ هزار یورویی برای رضایتنامه یک بازیکن، وضعیت داخلی تیم را بهم می‌ریزد آن هم در شرایطی که این باشگاه برای نیم فصل، تنها ۴۰ هزار یورو بابت جذب قرضی این بازیکن هزینه کرده بود. البته در نیم فصل، پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب دائمی و دریافت رضایتنامه شهریار بودند، اما سانتاکلارا با هیچ شرط و شروطی این موضوع را نپذیرفت.

به تازگی اخباری در خصوص تلاش باشگاه سپاهان برای جذب مغانلو به گوش می‌رسد. حتی شنیده می‌شود یکی از مدیران ارشد باشگاه سانتاکلارا به مسئولان پرسپولیس اعلام کرده کار انتقال شهریار به سپاهان در ازای حضور محمد محبی و رقمی قابل توجه به عنوان رضایتنامه، تمام شده و پرسپولیسی‌ها شانس زیادی برای ادامه مذاکرات ندارند.

با این حال، مدیران باشگاه تهرانی که به خواسته کادرفنی و هواداران خود خواستار ادامه فعالیت شهریار بودند، نامه‌نگاری را ادامه دادند. آن‌ها در نامه‌های خود، چند راهکار مثل انتقال بازیکن، معاوضه وحتی پرداخت اقساطی مبلغ رضایتنامه را اعلام کردند، ولی پاسخی که از سوی سانتاکلارا به دست‌شان رسید، عجیب و شگفت‌انگیز بود؛ گویا مسئولان سانتاکلارا که از موضوع معامله با سپاهان راضی هستند، با هدف بالا بردن مبلغ رضایتنامه شهریار اعلام کردند تنها به شرطی این بازیکن را در اختیار پرسپولیس می‌گذارند که باشگاه تهرانی مبلغ ۷۵۰ هزار یورو به حساب‌شان واریز کند؛ یعنی چیزی حدود ۲۳ میلیارد تومان فقط بابت رضایتنامه!

به همین علت، مشخصا باشگاه پرسپولیس شانس زیادی برای جذب این بازیکن ندارد و با این شرایط نمی‌تواند اقدام به جذب شهریار مغانلو کند و به این شکل باید پایان همکاری این مهاجم را با سرخپوشان قطعی دانست و منتظر رسمی شدن قرارداد شهریار مغانلو در مذاکره سانتاکلارا و سپاهان بود.


ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: شهریار مغانلو پرسپولیس شهریار مغانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی: پرسپولس دوبار کامبک خورد!

به گزارش ورزش سه پرسپولیس که در ده دقیقه پایانی وقت های معمول کامبک خورده و با دریافت دو گل از ایراکو بازی را 2-2 کرده بود در وقت های ضافه دو گل زد تا به سمت پیروزی در وقت های اضافه برود  اما باز هم کامبک خورد.

پرسپولیس وقت اضافه اول را با نتیجه  3 بر 2 تمام کرد و در شروع وقت اضافه دوم هم با ضربه نهایی آل کثیر به گل چهارم دست یافت .در چنین شرایطی به نظر می رسید آنها در این دقایق شرایط حفظ این پیروزی را داشته باشند اما به شکل عجیبی دو گل دیگر دریافت کردند تا عجیب ترین بازی جام حذفی چهار چهار مساوی شود و بازی به  ضربات پنالتی برود.

جالب اینکه سرنوشت بازی در اختیار دو گلری است که هردو مدتی طولانی با علیرضا بیرانوند کار کرده‌اند. رفیعی جوان (پرسپولیس) و گوهری (آلومینیوم).

دیگر خبرها

  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • باورنکردنی: پرسپولس دوبار کامبک خورد!
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!