Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@23:38:24 GMT

بازدید دادستان چابهار از اسکله شهید بهشتی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۴۲۷۸

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چابهار از اسکله شهید بهشتی بازدید کرد و در جریان پروژه‌های در حال احداث دیوار حفاظت ساحلی جنوب‌شرقی بندر شهید بهشتی و احداث تاسیسات زیربنایی قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - مجید معلم‌زاده انصاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چابهار  همراه ریاست دادگستری این شهرستان، به صورت سرزده از بندر شهید بهشتی بازدید و در جریان پروژه‌های در حال احداث دیوار حفاظت ساحلی جنوب‌شرقی بندر شهید بهشتی و احداث تاسیسات زیربنایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار از تجهیزات، زیرساخت‌ها، پروژه احداث انبار و فرآیند تخلیه کالای اساسی در طرح توسعه بندر شهید بهشتی بازدید و به نحوه تخلیه کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی، دپو و نگهداری و بارگیری و ترخیص این کالا‌ها ورود و مشکلات این فرآیند را مورد بررسی و بازبینی قرار داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چابهار ضمن گفت‌وگو با رانندگان و کامیون‌داران و شنیدن دغدغه‌های آنان و همچنین بررسی علل کندی در بارگیری و خروج نهاده‌های دامی بیان کرد: دستورات لازم در خصوص تکمیل هرچه سریع‌تر پروژ‌ه‌های زیربنایی از جمله تأسیس سوله‌های جدید و تخلیه سوله‌های قبلی از طریق تسهیل در خروج محموله‌های قدیمی به مدیرکل گمرک و بنادر و دریانوردی صادر شد.

بیشتر بخوانید: تشکیل ستاد بحران در محل اسکله شهید رجایی بندرعباس

وی همچنین مشکلات حوزه حمل و نقل و انتقال کالا‌ها را با حضور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم در این خصوص صادر شد.

انصاری ادامه داد: در این بازدید سرزده مقدار دو هزار و چهارصد کیلو گرم شکر فاسد که در انبار شماره دو اسکله دپو شده بود، کشف که حسب نمونه برداری‌های انجام شده و استعلامات مأخوذه، غیر قابل مصرف بوده که دستورات لازم در خصوص خروج محموله و تخلیه سوله جهت استفاده و نگهداری سایر محموله‌های کالا‌های اساسی مورد استفاده قرار گیرد.

وی در پایان اعلام کرد: حسب تحقیقات انجام شده با توجه به اینکه محموله شکر با ارز دولتی چهار هزار و دویست تومانی وارد کشور شده، مقصرین حادثه شناسایی و نسبت به تشکیل پرونده قضایی اقدام شده و دستورات لازم در این خصوص به نمایندگی اداره کل بازرسی استان سیستان و بلوچستان مستقر در چابهار صادر شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چابهار بازدید از بندر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چابهار بازدید از بندر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چابهار بندر شهید بهشتی دستورات لازم کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران

عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم در آیین افتتاح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران گفت: یکی از برنامه های وزارت علوم موضوع راه اندازی دانشکده خانواده است که در این بین از شورای گسترش مجوز راه اندازی دانشکده خانواده را اخذ و این دانشکده در دانشگاه های شهید بهشتی، الزهرا و تهران راه اندازی می شود. 

وی بیان کرد: در برنامه تحولی به تمام دانشگاه ها موضوع اهمیت خانواده را اعلام کرده و در این خصوص ۱۵ رشته را ایجاد و راه اندازی شده است. 

عمو عابدینی افزود: دانشگاه تهران دانشگاهی مادر و در زمینه طرح تحولی و برنامه هفتم اقدامات خوبی را انجام داده است. 

تدوین سند ملی خانواده 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سند ملی خانواده تدوین و در آینده تصویب و ابلاغ خواهد شد. 

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در آیین افتتاح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران گفت: مسئله خانواده موضوع مهمی است و بسیاری از تهاجم های صورت گرفته فاصله از زندگی فردی و فاصله گرفتن از خانواده است.

وی بیان کرد: سند ملی خانواده تدوین و به زودی تصویب و ابلاغ خواهد شد. جنبش تعهد به خانواده موضوع مهمی است که رئیس جمهور تاکید جدی بر آن دارد.

وی ادامه داد: غرب تمایل زیادی داشته خانواده های هم جنس و انحرافی را در جهان رواج دهد و به همین دلیل باید در خصوص تحکیم خانواده به طور علمی و دقیق توجه ویژه ای داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • تا پرتاب ماهوار از پایگاه فضایی چابهار وقت زیادی باقی نمانده
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان