Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – حضور حامد لک در دادسرای شهید بهشتی تبریز، یکی از خبرهای پر سر و صدای روز گذشته بود که شایعات عجیبی در مورد آن مطرح شد؛ شایعاتی در مورد بازداشت و دستبند زدن به این دروازه بان از سوی برخی ها مطرح شد که هیچ کدام صحت نداشت.

لک روز گذشته برای رسیدگی به پرونده مطروحه پیرامون اتفاقات بازی پرسپولیس و ماشین سازی که به درگیری لفظی او با توپ جمع کن انجامیده بود در یکی از شعب دادسرای شهید بهشتی تبریز حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از تفهیم اتهامات، عذرخواهی کرد.

بابک محبوب علیلو، دادستان تبریز در مورد این موضوع توضیحاتی را ارائه کرد تا موجب تفکیک کامل شایعات از واقعیت شود. او در خصوص حضور لک در تبریز گفت: “قرار تامین کیفری متناسب درباره حامد لک صادر گردید. خود شخص هم روز شنبه در دفتر کار اینجانب حاضر شد و به خاطر اتفاقاتی که رخ داده بود از مردم استان آذربایجان شرقی عذرخواهی کرد.”

لازم به ذکر است که قاضی این پرونده مطابق سایر پرونده‌های قضایی، پس از شنیدن اظهارات طرف دوم که حامد لک است، تا روزهای آینده رای لازم را صادر خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حامد لک پرسپولیس پرسپولیس حامد لک خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش

اولین نشست خبری اصغر جهانگیر، به‌عنوان سخنگوی قوه قضاییه امروز، سه شنبه ( ۱۱ اردیبهشت‌ماه) با حضور خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش میزان، سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده چای دبش گفت: از ابتدا پرونده قضایی تشکیل شده بازپرس پرونده تحقیقات جامع و مفصلی انجام داد. بعضی افراد در این ارتباط از جمله صاحب اصلی چای بازداشت شد.

جهانگیر افزود: برخی با قرار‌های لازم آزاد شدند. پرونده پس از طی مراحل در حال صدور قرار نهایی بود که جرم جدید کشف شد. تعدادی مهر مربوط به شرکت‌های داخلی و خارجی در محلی کشف شد که لازم شد در این خصوص از متهمان تحقیقات به عمل آید.

دیگر خبرها

  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام