Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برنامه های «محمد پیری» یکی دیگر از داوطلبان پذیرش مسئولیت شهرداری قزوین را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه بررسی شرایط نامزدهای تصدی گری مسئولیت شهرداری قزوین امروز دوشنبه دو نفر دیگر آقایان سید کاظم مجابی و محمد پیری با حضور در صحن شورا دیدگاههای خود را برای مدیریت شهری ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد پیری، محورهای اصلی برنامه های ارائه شده خود را در چند بخش خلاصه کرد و گفت: تمام برنامه و‌ طرح های شهرداری قزوین باید به صورت شفاف در معرض قضاوت شهروندان قرار گیرد تا با جلب اعتماد آنها از مشارکت عمومی برای تسریع در کارها استفاده شود.

وی بیان کرد: در قزوین مدیریت به صورت جزیره ای انجام می شود در حالی که بایستی مدیریت یکپارچه داشته باشیم و با اقتدار از منافع شهروندان دفاع شود.

این داوطلب حضور در شهرداری قزوین اظهارداشت: محور نسیم شمال با توجه به اهداف احداث آن و ظرفیت باغستان می تواند به عنوان محور جاده سلامت برای استفاده شهروندان و جذب گردشگران مورد استفاده قرار گیرد و صیانت از باغستان از اولویت های آینده مدیریت شهری قزوین خواهد بود و به گونه ای حرکت خواهیم کرد تا توسعه شهر به این میراث ارزشمند آسیب نرساند.

اجرای زیرساخت های هوشمند به عنوان یک الزام مدیریت شهری، محور قرار گرفتن مساجد در امور فرهنگی، برون سپاری بخشی از خدمات شهرداری به بخش خصوصی و چابک سازی فعالیتها، از دیگر پیشنهادات این داوطلب پذیرش مسئولیت شهرداری قزوین بود.

پیری همچنین در خصوص توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف شهری، ساماندهی ورودی های شهر، جذب سرمایه گذار برای اجرای طرحها، ایجاد نشاط و شادابی در محلات و ساماندهی نیروهای شهرداری پیشنهاداتی ارائه کرد.

اعضای شورای اسلامی شهر قزوین پس از استماع برنامه ها و دیدگاههای «محمد پیری» سوالات خود را مطرح کردند که این نامزد به آنها پاسخ داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمد پیری شورای شهر قزوین شهرداری قزوین محمد پیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد

سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

به گزارش ایسنا، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در مورد شایعات مربوط به باشگاه‌داری شهرداری تهران نوشت: «با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و همچنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.»

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست