Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@21:33:56 GMT

شنا در سد رودبال داراب با ز هم حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۷۳۱۵

شنا در سد رودبال داراب با ز هم حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، مدیر مرکز اورژانس داراب با اعلام این خبر افزود: طی تماس تلفنی در ساعت 17:24، با مرکز پیام اورژانس 115 شهرستان داراب، غرق شدگی سه نفر در بالا دست سد بزرگ رودبال اعلام گردید.

هادی کشاورز اظهار داشت: بلافاصله از طرف مرکز ارتباطات اورژانس 115 هماهنگی‌ لازم با سازمان‌های مرتبط به عمل آمد و نزدیکترین پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان داراب به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پس از رسیدن کارشناسان اورژانس به محل حادثه، اقدامات اولیه درمانی بر روی یک نفر از نجات یافتگان انجام گرفت و او جهت ادامه روند درمان به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع)، منتقل شد.

کشاورز بیان کرد: متأسفانه وضعیت دو نفر دیگر مجهول و همچنان جستجو از طرف امدادگران هلال احمر و دیگر سازمان‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: غرق شدن نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران

 عباس عابدی اظهار کرد: حادثه غرق شدگی در کانال آب ساعت ۱۵:۲۹ امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.
وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در روستای قاسم‌آباد تیران رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: یک کودک شش ساله بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم
  • مصدومیت چهار نفر بر اثر واژگونی خودروی جیلی
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل