Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه گفت: مرحوم همایون علیزاده همواره با همتی بلند، دغدغه پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی را داشت و تحقق منافع و امنیت ملی را دلسوزانه پیگیری می‌کرد.

 محمد جواد ظریف در پیامی نوشت: با کمال تاسف و تاثر درگذشت همکار عزیز و قدیمی همایون علیزاده، از مدیران و دیپلمات های برجسته دستگاه دیپلماسی، ضایعه دیگری برای جامعه خدمتگزاران ایران اسلامی در عرصه سیاست خارجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرحوم علیزاده در تمامی طول خدمت خود در دستگاه دیپلماسی به خصوص در حوزه پرتلاطم غرب آسیا به عنوان مدیر کل خاورمیانه عربی و شمال آفریقا و همچنین سفیر کشورمان در بیروت  همواره با همتی بلند، دغدغه پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی را داشت و تحقق منافع و امنیت ملی را دلسوزانه پیگیری می کرد.

وزیر امور خارجه یادآور شد:  از طرف خود و خانواده قدرشناس وزارت امور خارجه مصیبت فقدان آن عزیز را به همسر مکرمه و خانواده و دوستان وی تسلیت عرض کرده و در ایام حزن و اندوه محرم و عزاداری حضرت اباعبد الله الحسین (ع) از خداوند متعال مسالت دارم که او را از شفاعت مولایش حضرت سید الشهدا(ع) متنعم کند و به بازماندگان ایشان صبر و اجر عطا فرماید.

/ایرنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی وضعیت جنگ در نوار غزه را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی تاکید کرد: هرگونه گسترش عملیات نظامی در غزه پیامدهای وخیمی را در پی خواهد داشت.

بن فرحان در ادامه ضمن اشاره به راه حلی که عربستان از آن در مورد مساله فلسطین حمایت می‌کند بیان کرد: راه حل دو دولتی تنها راه حلی است که عدم بازگشت به وضعیت کنونی پس از چند سال را تضمین می‌کند.

همچنین وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد: ما روی توسعه اقتصادی در منطقه و دوری از اختلافات برای رویارویی با چالش‌ها تمرکز داریم.

کد خبر 6091345

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • توجه ایران به رهایی خدمه کشتی توقیف شده با پرچم پرتغال
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پرتغال درباره کشتی توقیف‌شده اسراییلی
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است