Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در پی بازنشر ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع  برخورد عوامل شهرداری مشهد با شهروندی که در حال جمع‌آوری زباله بود، اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد در اطلاعیه نسبت به ماجرای این کلیپ توضیحاتی ارائه کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت سید الشهداء علیه‌السلام و آرزوی شفای عاجل برای تمامی بیماران و رفع بلا از تمامی مردم عزیز کشورمان، پیرامون بازنشر ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع برخورد عوامل شهرداری مشهد با شهروندی که در حال جمع‌آوری زباله بوده، مواردی جهت استحضار مردم عزیز اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱. پیش از هر توضیحی در ابتدا باید گفت که وضعیت دشوار اقتصادی باعث شده تا افراد شریف برای امرارمعاش با گرفتاری‌های فراوانی روبه‌رو باشند و این امر دشواری‌هایی را نیز برای کارکنان و پیمانکاران شهرداری در اداره شهر به همراه داشته است.

۲. به‌تمامی کارکنان و عوامل شهرداری مشهد در حوزه‌های مختلف صراحتاً تکلیف شده که در اجرای وظایف خود و ارائه خدمات به شهروندان عزیز ضمن تأکید بر رعایت کامل قانون و حقوق افرادی که در چهارچوب قانون عمل می‌کنند باید نهایت احترام به افراد صورت گیرد.

۳. همان‌گونه که مستحضرید در چند سال اخیر افراد بیشتری نسبت جمع‌آوری زباله و مواد قابل بازیافت اقدام می‌کنند و این موضوع با آسیب‌های جدی اجتماعی در سطح شهر همراه بوده است. لذا شهرداری مشهد سعی بر ساماندهی این امر کرده تا افراد شریفی که از این راه ارتزاق می‌کنند به کار خود ادامه داد تا از سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری کند.

۴.همان‌گونه که واضح است، در این ویدئو عوامل شهرداری توهین یا تعرضی به شهروند عزیز نداشته و فقط نسبت به انجام‌وظیفه خود در ساماندهی موضوع، اقدام کرده‌اند.

در پایان حفظ کرامت و حرمت یکایک شهروندان را کماکان به همکاران خود توصیه می‌کنیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری مشهد برخورد عوامل شهرداری شهروند جمع آوری زباله عوامل شهرداری شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر

یک پیج افغان نوشت: وسعت ایران 187 میلیون هکتار است. یک میلیون هکتار شهرها و روستاها، جاده ها و اماکن. 14 میلیون میلیون هکتار زمین های کشاورزی و بیش از 150 میلیون هکتار منابع طبیعی است. اگر فقط 300هزار هکتار از این منابع آزاد شده و در اختیار 15 میلیون مهاجر قرار گیرد بسیاری از مشکلات زندگی افاغنه حل خواهد شد./ایران تایمز

دیگر خبرها

  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر