Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@22:52:20 GMT

اهدای خون یک وظیفه و تکلیف است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۸۱۳۷

اهدای خون یک وظیفه و تکلیف است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اهدای خون یک وظیفه و تکلیف است.

حسین کلانتری در روز عاشورا در بازدید از مرکز انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کسانی خون برای آنها است کسانی که ادعای خون برای آنها مقدور است این امر خداپسندانه را انجام دهند.
وی اظهار کرد: امکانات و تجهیزات انتقال خون استان فراهم و تراز خوبی در سطح کشور دارد اما از لحاظ فیزیکی با کمبودهایی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با همکاری و هماهنگی سازمان مدیریت استان اعتبار لازم برای تکمیل ساختمان در حال ساخت انتقال خون استان طی سال جاری، تخصیص داده می‌شود.


گفتنی است که حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز پنجشنبه ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۰ مصادف با روز عاشورای حسینی با حضور در انتقال خون استان از بخش‌های مختلف این اداره کل بازدید کرد و در جریان مشکلات و نیازمندی‌های این اداره قرار گرفت.
استاندار در جریان این بازدید یک ساعته علاوه بر گفت و گو با برخی پرسنل در جریان روند خون دهی و نیازمندی‌ها و مطالبات این اداره کل قرار گرفت.
یاد آور می شود که کلانتری در پایان این بازدید با هدف ترویج فرهنگ حسنه اهدای خون و تشویق هم استانی‌ها به این امر مهم و حیاتی خون اهدا کرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد انتقال خون اهداي خون استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز عاشورا حسین کلانتری کهگیلویه و بویراحمد انتقال خون استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏