Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس بازرگانی جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت با 3 سال سابقه کار مرتبط در حوزه نفت و گاز و یا صنایع پایین دستی داشتن تجربه و تخصص در زمینه تجهیزات نفت و گاز، مباحث پایپینگ و اتصالات صنایع نفت و گاز شناسایی و تسلط کامل بر مدارک پروژه بعد از قرارداد و توانایی مدیریت مدارک مذکور همراه با مسئولیت پذیری بالا آشنا به امور بازرگانی داخلی و خارجی (خرید - فروش - قرارداد) توانایی تنظیم پیشنهادات مربوط به مناقصه و ارسال آن به مشتری توانایی پیگیری پرونده های فروش و تلاش جهت حصول نتیجه آشنایی با شرکت های فعال در زمینه نفت و گاز (کارفرماها، پیمان کارها و سایر شرکت ها) تسلط کامل به کار با کامپیوتر، اینترنت و نرم افزارهای آفیس تسلط کامل با زبان انگلیسی (مکالمه و مکاتبات خارجی) حقوق توافقی بیمه و پاداش از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ 09128337299 ایمیل ayeghp@gmail.com پربیننده ترین استخدام مهندس برق و الکترونیک در مجتمع نیروگاهی صبا نوآوران فردوس در قم استخدام حسابدار در شرکت زرآزما زنگان ایرانیان در زنجان استخدام رئیس قطار در شرکت ریل پرداز سیر در اصفهان استخدام سرپرست فروش و تحویلدهنده و موزع در شرکت لبنیات صباح در تبریز استخدام کارشناس انبار و لجستیک با بیمه تکمیلی، نهار و سرویس در کمالشهر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت نفت و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌کارشناس هواشناسی گفت: هوای مازندران تا سه شنبه هفته آینده با آسمانی صاف و قسمتی ابری و روند افزایش نسبی و تدریجی دما همراه است.

فرجی افزود: در پی روند افزایش دما ، این مدت دما در مناطق مرکزی و شرقی استان به حدود ۳۰ درجه می رسد.

 

وی با بیان اینکه چهارشنبه با تغییر جریانات جوی ،کاهش نسبی دما و گاهی افزایش ابر خواهیم داشت ،گفت: شرایط برای بارشهای پراکنده در ارتفاعات استان فراهم است.

کارشناس هواشناسی مازندران افزود: دریا نیز امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی مناسب است.

فرجی خاطرنشان کرد: دیروز ساری و آمل با دمای ۲۷ درجه بیشترین و امروز بلده با دمای ۳ درجه سانتیگراد بالای صفر کمترین دما  را در استان داشتند.

 

دیگر خبرها

  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران
  • آفتاب گرم بهاری در مازندران
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • عینک هوشمند جدید زاکربرگ با توانایی‌های باورنکردنی
  • پایداری هوا در مازندران
  • گامی نو در صنعت راهسازی/توسعه فناوری‌های قیر و آسفالت با مشارکت دانش‌بنیان‌ها
  • توسعه فناوری های قیر و آسفالت، گامی نو در صنعت راهسازی کشور
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • کارگران اخراجی کاغذپارس به کار برگشتند/ برچیدن بساط قرارداد‌های یک ماهه کارگری