Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی دانشجویی معماری دانشگاه رازی کارگاه «آشنایی با نقاط قوت و ضعف مهارت ترسیم در پروژه‌های نهایی دروس طراحی» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، ندا زارعی ـ کارشناس ارشد امور آموزشی گروه معماری دانشگاه رازی، دکتر محیا بختیاری‌منش ـ دانشجوی دکتری معماری دانشگاه تربیت مدرس، بهداد بصامی ـ کارشناسی ارشد معماری دانشگاه رازی و رقیه محمودیانی ـ کارشناس ارشد معماری دانشگاه رازی، مهمانان این برنامه هستند که سه‌شنبه دوم شهریور از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگاه ویژه دانشجویان ورودی ۹۸ کارشناسی معماری است و به صورت مجازی از طریق نرم‌افزار ادوبی‌ کانکت برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در آن و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شناسه @Admraziarch پیام دهند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهارت ترسیم پروژه معماري معماری دانشگاه رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستندروایتی دانشجویی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و حمایت‌های دانشجویان در سراسر دانشگاه‌های ایالات متحده از فلسطین است، هر چند مسئولان دانشگاه‌ها انتقاد از رژیم صهیونیستی را به بهانه یهودی ستیزی خاموش می‌کنند، اما دانشجویان بعد از هفتم اکتبر نشان دادند کدام سمت تاریخ ایستاده اند.

مستند «امتحان نهایی» که در گروه مستند مرکز بسیج صدا و سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی لقمان یدالهی تولید شده است، ساعت ۱۰:۴۵پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد
  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز