Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، سردار "حمید هداوند" با اشاره به اینکه در تعطیلات مذکور تنها صنوف گروه یک مجاز به فعالیت بودند، گفت: گشت‌های تلفیقی متشکل از نماینده اماکن و اصناف تشکیل و بازدیدهای هدفمند و دقیقی انجام شد که منجر به پلمب ۲۵۰ واحد صنفی متخلف شد.

این مقام انتظامی پایتخت در عین حال خاطرنشان کرد: اصناف و اماکن در پیک پنجم کرونا نیز همانند پیک اول دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و همکاری و تعامل خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فاتب در راستای انجام مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا همه توان و تلاش خود را در حوزه انتظامی، ترافیکی و اماکن به کار بسته است، گفت: بدون شک اعمال و اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا در شرایط فعلی امری مهم و لازم الاجرا است و انتظار ما از مردم نیز همراهی و همکاری در این خصوص است.
هداوند تاکید کرد: رعایت ملاحظات بهداشتی، از جمله مواردی که از سوی رسانه‌ها، ستاد مقابله با کرونا و دیگر کارشناسان اعلام می‌شود، ضامن سلامتی ماست و باید به آن‌ها توجه داشته باشیم.

پربیننده ترین خیمه سوزان ظهر عاشورا چهار راه گلوبندک تهران + عکس تمام توان کشور برای تسریع در تامین و واردات واکسن به کار گرفته شود / سال تحصیلی جدید از ابتدای مهر آغاز خواهد شد ساعت کاری ادارات تهران تغییر می کند دسته گل جنجالی پوتین برای مرکل + فیلم مراسم عزاداری روز عاشورا در نهاد ریاست جمهوری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صنوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شیرکوند بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برابر با دستورالعمل ابلاغی از سوی کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق، گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، سازمان غذا و دارو، اماکن و اداره صمت در شهرستان ورامین برگزار شد.

سرپرست اتاق اصناف ورامین افزود: طی این بازرسی‌ها، ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از سه واحد توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط و هر سه واحد صنفی با دستور مقام محترم قضائی پلمب شد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر توزیع کالاهای سلامت محور اظهار کرد: گشت مشترک به منظور کنترل و پایش لوازم آرایشی و بهداشتی، حفظ سلامت مصرف کننده، جلوگیری از عرضه محصولات غیر مجاز، و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت مستمر در شهرستان ورامین ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی لازم به کسبه بازار، خاصه صنوف توزیع کننده لوازم آرایشی و بهداشتی مبنی بر داشتن برچسب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، چنانچه کالای بدون برچسب مشاهده شود بازرسان اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی پس از کشف تخلف، موارد را تشکیل پرونده و برابر مقررات و قانون در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088721

دیگر خبرها

  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان