Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@04:52:50 GMT

صادق صمیمی 2.03 متر بیشتر از احسان حدادی پرتاب کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۲۷۳۳

صادق صمیمی در مرحله اول مسابقات جهانی جوانان در کنیا دیسک خود را 61.01 متر پرتاب کرد

به گزارش طرفداری، در مسابقات جهانی جوانان که در کشور کنیا در حال برگزاری است، قهرمان 18 ساله ایرانی در حالی دیسک خود را 61.01 متر پرتاب کرد که احسان حدادی در المپیک 58.98 متر انداخته بود.

البته حدادی در المپیک 2012 لندن دیسک خود را حدود 69 متر انداخته و مدال نقره گرفته بود اما او در 2 المپیک اخیر عملکرد مناسبی نداشته و به خصوص در المپیک اخیر به دنبال بالا رفتن سن، بیماری و مصدومیت در گروه 16 نفره خود در مسابقات چهاردهم شد و یکی از بدترین رکوردهای خود را ثبت کرد، آن هم در حالی که برای حضور و شرکت او در این مسابقات هزینه زیادی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت حضور صادق صمیمی در المپیک که 18 ساله است، با پرتابی معادل 61.01 متر، رتبه او در گروه احسان حدادی حداقل یازدهم بود و این در حالی است که رکورد شخصی این قهرمان ایرانی بالای 62 متر است ضمن این که در تمرینات دیسک را تا نزدیک 65 متر هم انداخته است.

صادق صمیمی از خانواده قهرمانی است که محمد، عباس و داریوش صمیمی در آن حضور داشته اند.

 2 قهرمان از لیتوانی و جاماییکا در مرحله نهایی این مسابقات که روز یکشنبه برگزار می شود رقبای این قهرمان جوان ایرانی هستند، او می گوید هدفش موفقیت و کسب مدال در مسابقات المپیک 2024 پاریس است، امیدواریم بعد از سالها دو و میدانی ایران در مسابقات جهانی جوانان صاحب مدال شود.

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو بازداشت ستاره لیگ برتری به جرم رانندگی در مستی زبیر نیک نفس امروز استقلالی می شود انتقال مهدی قائدی منتفی شد؛ 900 هزار دلار آخرین مبلغ پیشنهادی شباب الاهلی به استقلال به منظور بالا بردن پیشنهاد برای هری کین؛ سیتی به دنبال فروش لاپورته اولی هونس: باید مقابل قدرت مالی شیخ‌ها و اُلیگارشی‌ها، راه حل جایگزین داشته باشیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صادق صمیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد

 یوسین بولت بهترین بازیکن فوتبالی را معرفی کرد که دوست دارد در دوی ۱۰۰ متر با او رقابت کند.

به گزارش تسنیم، اوسین بولت جامائیکایی که 8 بار قهرمان المپیک و 11 بار قهرمان دوومیدانی جهان شد، کیلیان امباپه، مهاجم پاری‌سن‌ژرمن را به چالش کشید. این اتفاق در مراسم اهدای جوایز ورزشی جهانی Laureus در مادرید (اسپانیا) و در گفت‌وگو با یک خبرنگار رخ داد؛

روزنامه‌نگار: بین بازیکنان فوتبال کدامیک را برای رقابت انتخاب می‌کنی؟

بولت: دوست دارم ببینم امباپه چقدر سریع است.

روزنامه‌نگار: فکر می‌کنی او بتواند تو را شکست دهد؟

بولت: البته که نه اما دوست دارم ببینم چقدر به شاخص‌های من نزدیک است (می‌خندد). امیدوارم روزی به پیست [دوی 100 متر] بیاید و با من مبارزه کند.

بولت در طول دوران حرفه‌ای خود هشت رکورد جهانی را ثبت کرد. او تنها ورزشکاری است که توانست در سه المپیک متوالی (پکن 2008، لندن 2012 و ریودوژانیرو 2016) در دوی 100 و 200 متر پیروز شود. بولت در حال حاضر دارای رکوردهای جهانی در 100 متر (9.58 ثانیه) و 200 متر (19.19 ثانیه) و همچنین در رله 4x100 متر به عنوان بخشی از تیم جامائیکا - 36.84 ثانیه است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امباپه می‌خواهد به رئال مادرید برود پیشکسوت دوومیدانی: دنیا با جت حرکت می‌کند ما با کالسکه

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی