Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا صابونچی در گفت‌وگو با میزان، درباره زمان آغاز اردو‌های تیم ملی قایقرانی برای حضور شایسته در بازی‌های آسیایی هانگژو چین اظهار داشت: برنامه‌ریزی ما این بود که پس از بازگشت دو قایقران حاضر در المپیک توکیو، اردو‌ها بلافاصله از سرگرفته شود، اما متاسفانه شرایط وخیم کرونایی در کشور و همین تعطیلی‌ها باعث شد تا ما هم ناگزیر اردو‌ها را تشکیل ندهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر صورت امروز (یک‌شنبه) جلسه‌ای با رییس فدراسیون دارم و قرار است فردا جلسه کمیته فنی با حضور اعضای این کمیته و سرمربیان ماده‌های مختلف برگزار شود تا در مورد زمان و نحوه برگزاری اردو‌ها تصمیم نهایی گرفته شود.

وی با واکنش به بلاتکلیفی ادامه‌دار درخصوص عدم ترخیص قایق‌ها از گمرک خاطرنشان کرد: باور کنید در این زمینه از هیچ تلاشی در این چند سال دریغ نکرده‌ایم، ولی هنوز قایق‌ها دستمان نرسیده است. جلسات زیادی با مسئولان در گمرک داشته‌ایم و خوشبختانه پیش از تعطیلی‌های اخیر توافقات انجام شد، ولی همین تعطیلی‌ها باز هم باعث شد این روند به اتمام نرسد. متاسفانه قبلا به بهانه‌های مختلف امکان ترخیص نبود، اما اکنون تمامی بدهی‌ها و جرایم را هم پرداخت کرده‌ایم.

دبیر فدراسیون قایقرانی افزود: گمرک مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان برای کانتنر‌هایی که در این مدت قایق‌ها را در آن نگه داشته بودن می‌خواست که ما گرفتن تخفیف ۲۰ میلیونی، ۱۰۰ میلیون تومان اجاره نگه‌داری قایق‌ها را پرداخت کردیم. علاوه بر این فدراسیون قایقرانی از ۱۴-۱۵ سال پیش بدهی‌هایی به گمرک داشت که مبلغی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون بود و ما آن مبلغ را هم واریز کردیم و عملا در حال حاضر هیچ موردی برای عدم ترخیص وجود ندارد و امیدوارم به زودی قایق‌ها به دستمان برسد و اگر نرسد واقعا باید تعجب کرد.

صابونچی درباره پیش‌بینش از عملکرد دو قایقران ایرانی در بازی‌های پارالمپیک توکیو گفت: این دو پاروزن چهارم شهریور ماه عازم توکیو خواهند بود. خانم بهروزی‌راد نقره و برنز جهان را در کنار مدال برنز رقابت‌های انتخابی المپیک دارد و ما امید زیادی حتی به مدال این بانو در پارالمپیک داریم. اسلام جاهدی هم قایقران شایسته‌ای است و اگر بتواند در فینال A حاضر شود انتظارات را برآورده خواهد کرد هرچند کسب مدال برای هر دو قایقران دور از دسترس نیست. بیشتر بخوانید: زمان اعزام دو قایقران پارالمپیکی ایران مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دو قایقران اردو ها قایق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 امیرحسین بانکی‌پور نماینده اصفهان درباره اجرای قانون عفاف و حجاب خطاب به مدیران دولتی هشدار داد: «خانواده تان تخلف کنند از تخفیفات مجازات نمی توانید استفاده کنید!» او گفت مقصودش از مدیران دولتی مدیران تا سطح مدارس است! اظهارات این نماینده مجلس را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • باران سیل‌آسا و طوفان در ۲۴ استان | سیل و صاعقه در کمین مردم این مناطق | خطر غرق شدن شناگران و قایق‌ها در سواحل ۲ استان
  • ادعای سنتکام درباره انهدام یک قایق سطحی بی سرنشین یمن
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • ببینید | وقتی ایران کشتی و بالگرد آمریکایی‌ها را زد؛ جنگ شهید نادر مهدی با قایق با ناوهای آمریکایی!
  • تراژدی جدید برای پناهندگان در نزدیکی جزایر قناری اسپانیا
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • رژه قایق‌ها در خلیج فارس