Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوید دانایی شامگاه یکشنبه با اشاره به آغاز به کار مرکز تجمیعی واکسیناسیون «شهید قاسم سلیمانی» در سالن غدیر سمنان در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: این مرکز با همکاری این دانشگاه و سپاه و بسیج استان به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید سلیمانی دارای ۱۴ غرفه است که در هر غرفه سه نیرو حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانایی افزود: یکی از نیروهای حاضر در هر غرفه مسئول تزریق واکسن و  ۲ نفر دیگر مسئول ثبت اطلاعات مراجعه کنندگان در سامانه هستند.

وی افزود: این مرکز همچنین دارای امکانات جانبی مانند اتاق پزشک و اتاق احیا برای زمان وقوع مشکل یا عوارض جانبی احتمالی پس از دریافت واکسن است.

وی یادآور شد: فضای موجود در مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید سلیمانی وسیع و دارای تهویه مناسب است و خطر گسترش ویروس در این فضا وجود ندارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا سمنان مراکز واکسیناسیون واکسن کرونا واکسیناسیون عمومی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سمنان مراکز واکسیناسیون ویروس کرونا سمنان مراکز واکسیناسیون واکسن کرونا واکسیناسیون عمومی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گلرو نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم در مجلس دوازدهم، طی نامه ای به رئیس جمهور و مذاکره با وزیر بهداشت، با اشاره به کمبود زیرساخت درمانی در مرکز استان، خواستار توسعه بیمارستان کوثر از ۳۰۰ تخت به ۸۰۰ تخت شد.

گلرو از تلاش های دولت رئیسی در ایجاد زیرساخت های درمانی از جمله سوانح سوختگی، اورژانس کوثر، مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کوثر، تامین دستگاه فوق پیشرفته رادیوتراپی برای درمان سرطان، توسعه بیمارستان امیرالمومنین بعنوان بیمارستان دوم مرکز استان تقدیر کرد.

این عضو خانه ملت با اشاره به تردد میلیونی زائران امام رضا (ع) از سمنان و خدمات ملی مراکز درمانی سمنان، زیرساخت های موجود را کافی ندانست و بر ضرورت توجه جدی وزارت بهداشت به تامین زیرساخت درمانی حوزه انتخابیه تاکید کرد.

کد خبر 6092893

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد