Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@04:52:23 GMT

کیش به نخستین شهر بدون کرونا در ایران تبدیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۵۷۹۰

کیش به نخستین شهر بدون کرونا در ایران تبدیل می‌شود

گروه استان‌ها – مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با پیگیری‌های مستمر از وزارت بهداشت ‌و درمان کشور و با تامین واکسن در نظر داریم کیش را به نخستین شهر بدون کرونای ایران تبدیل کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کیش ، جعفر آهنگران اظهار داشت: در پی موافقت وزارت بهداشت و درمان کشور مبنی بر واکسیناسیون ساکنان جزیره کیش، موجی از شادی و امید در میان ساکنان این منطقه ایجاد شده و امیدواریم این جزیره به پایلوت منطقه بدون کرونا در کشور تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با پیگیری‌های مستمر سازمان منطقه آزاد کیش برای سرعت بخشیدن به تخصیص واکسن از طریق وزارت بهداشت و درمان، خسارت 17 ماهه کسب و کا‌رهای فعالان اقتصادی در این جزیره به ویژه در ‌حوزه گردشگری به پایان می‌رسد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: با فزونی یافتن آمار مبتلایان به کرونا، مذکرات مهمی را با وزارت بهداشت و درمان با هدف سرعت بخشیدن در تامین واکسن مورد نیاز ساکنان کیش به  مرحله نهایی رسانده‌ایم.

وی از کیشوندان خواست با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا، نقش اثر‌گذار خودشان را در زمینه مقابله با ویروس کووید 19 به نحو شایسته انجام دهند تا به یاری حق، کادر درمان از فشار بی امان خدمات سخت و طاقت فرسا به بیماران آسوده شوند.

آهنگران تصریح کرد: با دریافت واکسناسیون از سوی تمام رده‌های سنی در کیش که امیدواریم با حمایت وزارت بهداشت به زودی اجرایی شود، ساکنان جزیره باید کماکان شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا را با توجه به تردد مهمانان و گردشگران به این جزیره، در دستور کار داشته باشند تا روزی که تمام مردم ایران در برابر این ویروس کشنده، واکسینه شوند.

مصوبات جدید ستاد کرونای کیش ابلاغ شد واکسیناسیون عمومی در جزایر قشم و کیش ابلاغ شد درخواست مدیرعامل منطقه آزاد کیش برای واردات واکسن کرونای فایزر

جزیره کیش به عنوان یکی از مهمترین جزایر خلیج فارس در جنوب ایران قرار دارد.

انتهای پیام/7558/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه آزاد کیش وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، دکتر سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت این سازمان، بیان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند خدمت دیگری را در حوزه درمان و سلامت جامعه اروندنشین صورت داد.

وی افزود: بر اساس نیازسنجی صورت گرفته و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار، سازمان منطقه آزاد اروند اقداماتی را در راستای مرتفع ساختن نیاز جامعه هدف صورت داد.

مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: بر همین اساس و با همفکری و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، نخستین دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی راه‌اندازی شد.
موسوی یادآور شد: این دستگاه امروز با حضور کارشناسان معاونت‌های فرهنگی،اجتماعی و گردشگری و توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند راه‌اندازی شد.
وی خاطرنشان کرد: مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!