Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@03:14:32 GMT

عدنان اعتصاب غذا کرد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۵۱۳۰

عدنان اعتصاب غذا کرد

شیخ خضر عدنان از رهبران جهاد اسلامی در کرانه باختری در اعتراض به بازداشت ناحق خود به دست سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان دست به اعتصاب غذا زده است.

به گزارش برنا، خبرگزاری "فلسطین الیوم" به نقل از برخی منابع آگاه اعلام کرد که شیخ عدنان حاضر به پاسخگویی به هیچیک از سوالات مسئولان سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد که شیخ خضر عدنان یکی از چهره‌های بارز فلسطینی است و بازداشت او قبل از هر طرفی به نفع دشمن صهیونیستی است.

این جنبش با اشاره به اینکه تشکیلات خودگردان بهتر است قبل از هر چیزی قاتلان نزار بنات فعال فلسطینی را بازداشت کند، تاکید کرد که هدف از بازداشت وی، منحرف کردن نگاه‌ها از حوادث و تحولات قدس در سالروز به آتش کشیدن مسجد الاقصی است.
عملکرد تشکیلات خودگردان فلسطینی مورد انتقاد گروههای مقاومت و مردم فلسطین است . این انتقادها بعد از آنکه یکی از منتقدین تشکیلات خودگردان اوایل تیر ماه بعد از بازداشت ، کشته شد به اوج خود رسید.

نزار بنات ۴۳ ساله یکی از کسانی بود که در شبکه های اجتماعی به شدت از تشکیلات خودگردان و رئیس آن محمود عباس انتقاد می کرد.

وی اوایل تیر ماه گذشته و چند ساعت پس از دستگیری توسط عناصر دستگاه امنیتی فلسطینی به قتل رسید.

خانواده نزار بنات گفتند که نیروهای امنیتی فلسطینی به او اسپری فلفل پاشیدند و قبل از کشیدن وی به سوی خودرو بازداشت به شدت او را مضروب ساختند و به او ناسزا گفته و توهین کردند و با پیکری خونین وی را با  خود بردند.

رام الله پس از انتشار خبر درگذشت نزار بنات بارها شاهد اعتراضات گسترده فلسطینیان بوده است. معترضان خواستار کشف واقعیت مربوط به مرگ وی شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعتصاب غذا جهاد اسلامی تشکیلات خودگردان نزار بنات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلم لحظه پلمب طلافروشی‌ها در مشهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

درپی اعتصاب طلافروشان در مشهد، پس از آنکه روز‌های گذشته درباره بازگشایی آنها مذاکراتی صورت گرفت، مغازه‌هایی که به اعتصاب خود پایان ندادند، عصر یکشنبه توسط تعزیرات حکومتی خراسان رضوی پلمب شدند.

بر اساس مذاکرات صورت‌گرفته ازسوی اتحادیه طلافروشان با مسئولان، پایان اعتصاب منجر به همکاری بیشتر و رفع مشکلات این صنف خواهد شد.

منبع: رکنا

tags # قیمت طلا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • (ویدئو) فیلم لحظه پلمب طلافروشی‌ها در مشهد
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • گسترش دانش، مبارزه سیاسی و سامان دادن به تشکیلات
  • تحلیلگر صهیونیست: محمود عباس ۲ بار دیدار با بلینکن را رد کرد
  • انتشار کتابی از عدنان غُریفی در اولین سالگرد درگذشتش
  • ادعای رژیم صهیونیستی درباره پاسخ به ترکیه برای قطع روابط تجاری
  • بازداشت دستکم ۲۱۰۰ نفر در تظاهرات حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • اسارت ۵۳ خبرنگار فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ دانشجو فقط در یکی از دانشگاه‌های آمریکا