Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه سیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برای هفت شهرستان جنوبی استان کرمان تحت پوشش این دانشگاه ناظر(سوپروایز) انتخاب و معرفی کرده است.

وی ادامه داد: معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به عنوان ناظر شهرستان رودبار انتخاب و در این زمینه بازدیدهای ماهیانه انجام و گزارش ها اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظر شهرستان رودبارجنوب در امور کرونا، جمعیت هدف واکسیناسیون این شهرستان را ۷۱ هزار و ۶۲۲ نفر اعلام کرد و از واکسیناسیون ۲۰ درصدی نوبت اول و چهار درصدی نوبت دوم واکسینه مردم این شهرستان خبر داد.

وی تعداد افراد واکسینه شده در نوبت اول شهرستان رودبار جنوب را ۱۴ هزار و ۷۲۶ نفر و نوبت دوم ۲ هزار و ۴۳۰ نفر اعلام کرد.

 معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از بازدیدهای مستمر از شهرستان رودبار جنوب خبر داد و گفت: این بازدیدها در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نظارت بر واکسیناسیون برنامه ریزی و انجام می شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا واکسن دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ویروس کرونا واکسن دانشگاه علوم پزشکی جیرفت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت شهرستان رودبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۸۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: هلال احمر واکسیناسیون زائران حجاج شهرستان‌های خدابنده و ابهر را فردا /جمعه /آغاز می کند.

جواد خرم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

وی تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

وی ادامه داد: فردا واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر انجام خواهد شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنند.

خرم افزود: یک‌هزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یک‌هزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شد.

کد خبر 747986

دیگر خبرها

  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد