Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان رئیس بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۲۵۳۶بسته مهیشتی به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزارتومان در استان توزیع شده است.

سرهنگ رضا رنجبر در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: ساده زیستی و خدمت خالصانه را از ویژگی های بارز شهیدان رجایی و باهنر است به فرموده‌ مقام معظم رهبری شهیدان رجایی و باهنر از عناصر خدمتگزاری بودند که نباید به فراموشی سپرده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بسیج کارمندان یکی از ۱۸ اقشار بسیج سپاه قدس گیلان است که در راستای اعتلای فرهنگ بسیجی فعالیت دارد، گفت: فلسفه وجودی بسیج ادارت و کارمندان، ارائه خدمت بی منت به مردم در ادارات است.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه گیلان ۲۵۷ شهید کارمند دارد تصریح کرد: ۱۶ حوزه کارمندی در سطح شهرستان های استان فعال است.

رنجبر گلباران مزار شهدا، اهدای خون توسط بسیج کارمندان، دیدار با فرماندهی سپاه قدس گیلان، تقدیر از کادر درمان، شرکت در نماز جمعه، برپایی میز خدمت دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان و ... را از برنامه های گرامیداشت هفته دولت توسط بسیج ادارات در استان بیان کرد.

وی با بیان اینکه ظرفیت بسیج کارمندان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در مقابله با بیماری‌ کرونا بکار گرفته شده است، گفت: طرح واکسیناسیون بانک ها را طی هفته های گذشته در استان اجرا و تاکنون ۵۰۰۰ نفر از کارمندان بانک ها که از مشاغل پرخطر بودند واکسینه شدند و برای سایر کارمندان ادارت نیز تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر واکسیناسیون انجام شده است.

رئیس بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ظرف ۱۰ روز آینده تعداد ۵۰ عدد کپسول اکسیژن به نیت نذر نفس تهیه و در اختیار بیمارستان ها قرار می گیرد، گفت: این دستگاه ها ۴۰ لیتری است که از سوی کارمندان بسیجی تهیه و در اختیار دانشگاه قرار خواهد گرفت.

رنجبر از آمادگی بسیج ادارات و کارمندان برای اجرای واکسیناسیون در سطح استان خبر داد و گفت: بسیج ادارات با تمام ظرفیت در اختیار کادر درمان جهت کمک به واکسیناسیون است.

وی با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۵۳۶ بسته به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزارتومان تاکنون در استان اهدا شده است، یادآور شد:  توزیع ۲۰ هزار عدد ماسک، پرداخت وام قرض‌الحسنه به ۲۰۰ نفر، آزادی ۱۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد، ضدعفونی کردن ساختمان های بسیج ادارات در چندین مرحله، اهدای ۴۰۰۰ گونی آرد در اختیار موکب ها و نانوایی جهت پخت رایگان، توزیع مرغ گرم به تعداد ۲۰۰۰ عدد و ... از اقدامات انجام شده در راستای طرح مواسات و همدلی در استان است.

رییس بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان از توزیع ۴۲۵۰ بسته مواد بهداشتی بین خانواده های نیازمند، تهیه ۶۰ عدد منبع آب، تهیه ۵۰ عدد دستگاه تب سنج برای استفاده در طرح شهید سلیمانی و ... توسط بسیج کارمندان خبر داد.

وی شهید محمود امان الهی را شهید شاخص بسیج کارمندان کشور در سال ۱۴۰۰ عنوان و خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار خود فرزند شهید و حافظ و قاری قرآن و ناطق و سخنور بودند که در سال ۷۹ بدلیل شکنجه ها و آسیب های دوران اسارت به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بسیج کارمندان بسته معیشتی کارمندان سپاه قدس گیلان بسیج کارمندان بسیج ادارات توسط بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۱۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع تخم نوغان در گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ عدیل سروی گفت: امسال ۱۵ هزار و ۱۵۰ جعبه تخم نوغان در استان توزیع می‌شود و پیش بینی شده از این مقدار تخم نوغان، نوغانداران ۵۶۰ تن پیله‌تر ابریشم برداشت کنند. 
وی با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد، افزود:نوغانداران می‌توانند برای دریافت تخم نوغان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح فردا  تا ۱۷ عصر، به ۱۱ شعبه در شهرستان‌های لنگرود، شفت، لاهیجان، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، رشت، بندرانزلی و آستانه اشرفیه مراجعه کنند.
رییس مرکز توسعه نوغانداری کشورگفت: نوغانداران دیگر شهرستان‌ها برای دریافت تخم نوغان باید در ساعات اداری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.
سروی با بیان اینکه قیمت هر جعبه تخم نوغان ۲۸ هزار تومان اعلام شده، افزود: پارسال نوغانداران گیلانی ۱۴ هزار جعبه تخم نوغان خریداری و ۵۳۰ تن پیله‌تر به بازار عرضه کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی