Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@02:09:50 GMT

توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی توسط سپاه نهاوند بین نیازمندان

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۱۹۵۸

توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی توسط سپاه نهاوند بین نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، علی مختاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سیزدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه که در قالب دومین کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و ۸ هزار شهید استان همدان انجام شده ۲ هزار و ۵۰۸ بسته غذایی و چندین پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

وی افزود: علاوه بر بسته‌های حمایتی، ۵۳ هزار پرس غذای گرم و ۲ هزار قرص نان با همکاری پایگاه‌های مقاومت شهرستان در بین خانواده‌های شناسایی شده توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه نهاوند حمایت مالی از خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا را از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای کمک‌های مومنانه دانست و افزود: با توجه تعطیلی کسب و کارها و شناسایی خانواده‌هایی که به دلیل بیماری کرونا کسب و کار خود را از دست داده‌اند، اجاره خانه آنها عقب افتاده و یا همچنان درگیر این بیماری هستند، مبلغ ۴۸ میلیون تومان به این خانواده ها پرداخت شد.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و شروع عزاداری‌ها در این رزمایش تعداد ۲۳ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک بهداشتی در بین عزاداران توزیع و  ۵۱۸ راس گوسفند و ۶ راس گاو ذبح و در بین نیازمندان در روستاها و مناطق حاشیه‌نشین شهر نهاوند توزیع شد.

مختاری در پایان با اشاره به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب افزود: در این ایام با توجه به ترویج فرهنگ عمومی عفاف و حجاب تعداد ۹ قواره چادر به خواهرانی که محجبه شدند و توانایی خرید چادر نداشتند خریداری و اهدا کردیم.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند رزمایش کمک مومنانه خانواده های آسیب دیده از کرونا بسته های حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی