Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، مراسم افتتاحیه پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ امروز از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه المپیک شهر توکیو آغاز شد.

* مرتضی مهرزاد، عضو تیم ملی والیبال نشسته ایران از جمله بلند قامت‌ترین ورزشکاران حاضر در پارالمپیک توکیو است. زمانی که وی همراه با کاروان کشورمان وارد ورزشگاه شد لنز دوربین اکثر عکاسان به سمت وی رفت و عکس‌های زیادی از وی گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در جریان برگزاری مراسم افتتاحیه، تعدادی از مردم ژاپن خواستار لغو مسابقات پارالمپیک توکیو به دلیل فراگیری ویروس کرونا شدند. آنها پشت در ورزشگاه تجمع کرده و با سر دادن شعارهایی اعتراض خود را اعلام کردند.

* کاروان ایران با پرچمداری زهرا نعمتی، ملی‌پوش تیم تیراندازی با کمان و نورمحمد آرخی، ملی‌پوش تیم دو و میدانی نابینایان و کم بینایان در مراسم افتتاحیه حضور پیدا کرد و از مقابل جایگاه رژه رفت.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پارالمپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، زائران عمره گزار ایرانی بعد از پنج روز اقامت در مدینه و زیارت مرقد رسول الله (ص)، ائمه بقیع و شهدای اُحد، دیشب در مسجد شجره حاضر شدند و لباس احرام بر تن کردند.

زائران کاروان کرمانشاه در مسجد شجره یکی از میقات‌های هفتگانه به نیت عمره از لباس دنیوی خارج شدند و لباس بندگی و پاکیزگی احرام را به تن کردند.

عمره گذاران در حالی به سوی کعبه راهی شدند که با گفتن تلبیه، لبیک اللهم لبیک، در فضایی معنوی و روحانی رهسپار مکه شدند.

یک کاروان از زائران استان کردستان نیز پیش‌تر راهی مکه شد و این دو کاروان نخستین کاروان‌های زائران ایرانی بعد از تعطیلی ۹ ساله عمره بودند.

مسجد شجره که مسجد ذوالحلیفه نیز نامیده می‌شود، از مساجد تاریخی منطقه مدینه است که در هشت کیلومتری جنوب غربی مسجدالنبی و در مسیر مکه قرار دارد. این مسجد، میقات کسانی است که برای عمره تمتع و عمره مفرده از مدینه به مکه می‌روند.

دیگر خبرها

  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • واکنش ابطحی به تجمع برخی روحانیون قم با لباس نظامی
  • عکس/ حضور رئیسی در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • پس لرزه‌های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی