Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@22:41:23 GMT

عضو جدید هیات مدیره آلومینیوم اراک معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۱۳۱۹

جانشین سعید عباسی در هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، براساس ابلاغ مهندس احمد مجیدی مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران؛ نقی نائیجی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک جایگزین سعید عباسی شد.

شب گذشته و پس از برکناری علیرضا منصوریان از سرمربیگری تیم آلومینیوم اراک، رئیس شرکت آلومینیوم سعید عباسی را از عضویت در هیات مدیره این باشگاه کنار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو برترین های قرن با نصرالله عبداللهی: رایکوف هم مربی بود، هم پزشک، هم روانشناس؛ علی کریمی بهترین دفاع چپی بود که دیدم باشگاه استقلال به مظاهری: قراردادت را فسخ کن، به سلامت! شهریار مغانلو به سپاهان پیوست / رسمی باورنکردنی اما واقعی؛ گری نویل: یونایتد برای قهرمانی، باید کین را هم خریداری کند!/ یادداشت روز رویاپردازی کیلیان ام باپه برای انتقال به رئال مادرید / کاریکاتور

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش

سعید عباسی در بازدید از غرفه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ارائه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ازمهمترین اهداف نمایشگاه اکسپو ایران است، اظهار داشت: تعریف زنجیره ارزش با هدف شناخت ظرفیت‌های ملی و معرفی قابلیت‌های استانی براساس مطالعه اسناد بالادستی از مهمترین راهبرد‌های تعریف شده برای زنجیره ارزش به شمار می‌رود.

وی افزود: براساس قابلیت‌های چهارمحال و بختیاری بادام و آبزیان از زنجیره‌های ارزش اولویت‌داری است که به وزارت کشور و دبیرخانه مرکزی معرفی و پس از بحث و بررسی در شورای ملی مهر تاییدی به پیشنهاد استان گذاشته شده است.

عباسی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در خصوص زنجیره ارزش راهبردی در یک سال و نیم گذشته، اضافه کرد: امروز اتفاق‌های خوبی در خصوص معرفی محصولات مختلف استان‌ها در قالب زنجیره ارزش رخ داده و اسناد توسعه این بخش‌ها با هدف گذاری‌های سالانه تا حدودی آماده، اما نهایی نشد.

بیشتر بخوانید

نمایش توانمندی‌های صادراتی بام ایران در تهران

وی تاکید کرد: استانداری‌ها و وزارتخانه‌های تخصصی در قالب یک برنامه مشخص و راهبردی بحث زنجیره ارزش را دنبال می‌کنند.

عباسی با تاکید بر اهمیت صنایع تبدیلی در زنجیره ارزش محصولات گفت: در چهارمحال و بختیاری زمینی برای صنایع تبدیلی و فرآوری محصول بادام تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به ارقام مختلف بادام و همچنین مرکز تحقیقات قوی در چهارمحال و بختیاری، گفت: با توجه به تأمین زمین انتظار می‌رود در آینده نزدیک این طرح‌ها که موجب ایجاد اشتغال، توسعه منطقه و ایجاد ارزش افزوده می‌شود به نتیجه برسد.

عباسی آبزی‌پروری را از جمله ۱۰ محصول مشخص شده برای تشکیل زنجیره ارزش عنوان کرد و افزود: با وجود مطالعات انجام شده هنوز استانی در کشور به عنوان محور در بخش آبزی‌پروری انتخاب نشده است.

وی با بیان اینکه برای هرکدام از زنجیره‌های ارزش یک سند توسعه تعریف شده است، ادامه داد: چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های نقش آفرین در حوزه آبزی پروری به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • گل سعید احمد عباسی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-2 ایران)
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم