Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه امروز (سوم شهریور) در حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان سیار ۱۲۸ تختخوابی سپاه در کرمانشاه، گفت : نیروی زمینی سپاه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تمامی بیمارستان‌های ثابت و سیار خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار داده و هر جا دانشگاه علوم پزشکی استان‌ها درخواست بدهند، در این حوزه وارد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های سپاه به دلیل شراط خاص بیماری روند خاص خود را دارد و حتما باید از سوی دانشگاه علوم پزشکی درخواست شود، گفت : در این راستا مراکز بهداری سپاه در سراسر کشور در پی درخواست دانشگاه‌های علوم پزشکی در نقاط مختلف کشور در مقاطع مختلف شیوع بیماری کرونا به مردم ارائه خدمت کرده و از این طریق تلاش کرده ایم گوشه‌ای از آلام مردم را کم کنیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه اشاره‌ای هم به استقرار مجهزترین بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی سیار در کرمانشاه داشت و افزود: این بیمارستان از روز گذشته (دوم شهریور) بنا به نیاز، خدمات رسانی خود را آغاز کرده تا به یاری خدا شاهد کنترل موج جدید بیماری در این استان باشیم.

پاکپور با اشاره به استقرار بیمارستان‌های سیار در دیگر نقاط کشور مثل گلستان، کرمان، اردبیل و ... افزود: تمامی بیمارستان‌های ثابت و سیار نیروی زمینی سپاه در صورت اعلام نیاز آماده ارائه خدمت به بیماران کرونایی هستند.

او گریزی هم به سال‌های دفاع مقدس و نقش مردم کرمانشاه در دفاع از کشور در آن دوران زد و گفت: مردم کرمانشاه حق بسیار زیادی بر گردن ملت ایران دارند و میزبان ما در دوران جنگ تحمیلی بوده و مشکلات زیادی را تحمل کردند، لذا جا دارد با تمام توان به آن‌ها ارائه خدمت کنیم .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران ارتش جمهوری اسلامی ایران دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا نیروی زمینی سپاه بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود

اسامه حمدان سخنگوی حماس اعلام کرد که عملیات کرم ابو سالم پیامی مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی در گفتگو با تلویزیون العربی تاکید کرد که مقاومت از طریق عملیات امروز یکشنبه علیه پایگاه نظامی کرم ابو سالم این پیام را به دشمن داد که اگر بخواهد به رفح حمله زمینی کند، کاملا آماده مقابله با آن و دفاع از ملت خود است.

اسامه حمدان اظهار داشت: سخت است از تغییر موضع آمریکا در قبال جنگ علیه غزه سخن گفت مگر اینکه آتش‌بس محقق شده و دشمن صهیونیستی نیز به آن پایبند باشد.

حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد

این رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس در بخش دیگری از سخنانش گفت: پیشرفت‌هایی در مذاکرات صورت گرفته و هیئت حماس برای مشورت با رهبران خود قاهره را ترک کرده است.

حمدان تصریح کرد: رژیم اشغالگر بر موضوع مبادله اسرا متمرکز شده و پاسخی به مسائلی که ما مطرح کردیم، نمی‌دهد.

وی بیان کرد که مقاومت قادر است بسیار فراتر از آنچه دشمن تصور می‌کند، به مقابله و رویارویی با آن ادامه دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند
  • سردار فدوی: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار است
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • اعزام هیئت علمی ـ پژوهشی نیروی دریایی ارتش به قطب جنوب
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌