Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@05:11:13 GMT

سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۷۶۳۰

سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت شد

با اخذ ۲۰۵ رای موافق نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سیدرضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم شد.

به گزارش مشرق، مجلس شورای اسلامی پس از برگزاری جلسات متعدد طی پنج روز گذشته در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به منظور بررسی کلیت برنامه پیشنهادی دولت سیزدهم و همچنین بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی امروز بعدازظهر، نظر خود را در مورد تایید و یا رد صلاحیت وزرای پیشنهادی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان ملت با توجه به گزارش ارائه شده کمیسیون‌های «صنایع و معادن» و «اقتصادی» مجلس شورای اسلامی و همچنین سخنان ایراد شده نمایندگان موافق و مخالف در صحن علنی مجلس و توضیحات وزیر پیشنهادی صمت در مورد برنامه‌های خود، رای اعتماد خود را اعلام کردند.

بر اساس اعلام رئیس مجلس شورای اسلامی، فاطمی امین با اخذ ۲۰۵ رای موافق، ۶۰ رای مخالف و ۱۴ رای ممتنع از مجموع رای ماخوذه به عنوان وزیر صنعت معدن و تجارت انتخاب شد.

تمرکز بر تمدن نوین اسلامی برای جبران عقب ماندگی‌ها، بهبود و ارتقاء تجارت بین‌المللی، پیگیری موضوعات تحول گرایانه در خصوص تنظیم بازار، موضوعات مرتبط با حمایت، رونق و مانع زدایی از تولید، افزایش صادرات، ارتقای شاخص های توسعه معدنی، تنظیم برنامه‌ها بر اساس آمایش های سرزمینی، توسعه متوازن و اقتصاد مقاومتی، شفاف‌سازی و فسادزدایی، تعامل و هماهنگی بین بخشی، تکمیل سامانه جامع تجارت، توجه به تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی، تسهیل و تقویت محیط کسب و کار و سرمایه‌گذاری از جمله موضوعاتی بودند که وزیر صمت به عنوان برنامه‌های خود به آن‌ها اشاره کرده بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان صنعت معدن و تجارت سید رضا فاطمی امین مجلس شورای اسلامی اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط شد.

وی اضافه کرد: فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزدهای دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

به گزارش مهر، در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089821

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین